Ця технологія пропонує низку інновацій для кабіни водія: сенсорний екран, опційний джойстик у підлокітнику сидінь водія та пасажира, а також зручне розташування органів керування.
Завдяки цьому робота з навісним обладнанням стає більш комфортною та інтуїтивною.
UNI-TOUCH розробили спеціально для багатофункціональної роботи з різним навісним обладнанням, що особливо важливо для муніципальних служб.
Система оснащена поворотним та нахильним сенсорним екраном діагоналлю 10,5 дюйма. Його можна переміщувати між сидіннями, що дозволяє керувати функціями й з місця пасажира.
У новій центральній консолі передбачені оновлені панелі керування на дверях та джойстик, інтегрований у складний підлокітник. Джойстик можна переставляти з боку водія на бік пасажира, що дає змогу завжди працювати правою рукою.
Користувач може індивідуально налаштовувати кнопки, зберігати робочі сценарії та автоматизувати їх виконання одним натисканням. Це особливо корисно для менш досвідчених водіїв, які можуть використовувати збережені налаштування колег.
Система підтримує кілька профілів, які завантажуються за кілька секунд, що полегшує експлуатацію при зміні водіїв.
UNI-TOUCH встановлюють на всі універсальні носії обладнання Unimog – від компактного U 219 до найпотужнішого U 535 потужністю 354 к.с.
У Вертаймі новий U 327 використовують цілий рік. У теплу пору він залучений у будівництві та догляді за 60 міськими дитячими майданчиками. Завдяки змінній контейнерній системі Jotha, машина транспортує будматеріали, техніку та великогабаритні вантажі.
Взимку встановлюють сніговий відвал Aebi Schmidt та піскорозкидач Bucher із низьким профілем бункера.
За допомогою UNI-TOUCH водій може одним дотиком активувати проблисковий маячок, гідравліку, опустити та перевести відвал у плаваючий режим, а також керувати розкидачем, не відволікаючись від основних маневрів.
Після завершення роботи система так само швидко переводить техніку у транспортний режим: відключає розкидач, гідравліку та ВОМ, підіймає відвал і вимикає сигналізацію.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, новий Unimog U 327 замінив U 300, який відпрацював понад 6 600 мотогодин. Він доповнив автопарк, де вже працюють U 400 і U 430. Компактні габарити моделі дозволяють ефективно працювати навіть на вузьких міських вулицях та у щільній забудові.