Автопоїзд має загальну довжину 25,25 м і дає змогу перевозити до 100 м³ сипких вантажів за раз. Це дозволяє зменшити кількість рейсів і скоротити витрати на пальне, персонал і навантаження на інфраструктуру.
В Німеччині використання автопоїздів обмежене максимально дозволеною масою – 40 тонн. Для порівняння, у Швеції та Бельгії такі машини можуть важити до 60 тонн, що робить систему економічно вигіднішою.
Друга новинка – напівпричіп об’ємом 101 м³. Завдяки легкій конструкції його можна повністю завантажити без перевищення допустимої ваги. У Німеччині ліміт знову ж таки становить 40 тонн, тоді як у Данії та Швеції при чотирьох осях дозволено до 54 тонн.
Обидва рішення розраховані на перевезення зерна, цукрових буряків, картоплі, пелет і тріски.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Fliegl продовжує робити ставку на легкі конструкції з перфорованими рамами, що зменшують власну вагу техніки та підвищують ефективність перевезень.