Четвер, 15 травня 2025 12:56

Які нові фургони показали на виставці в Києві

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, спеціалізована виставка ComAutoTrans 2025 в сегменті легких вантажно-пасажирських комерційних фургонів дизельного виконання привернула увагу відвідувачів.

Вантажно-пасажирський автомобіль на базі Fiat Ducato L3H2 з подіуму української компанії "Спецтехномоторс" (STM), що займається переобладнанням, модернізацією та виготовленням комерційних автомобілів, сприймається як класичний добротний і водночас елегантний міні бус.

Своєю чергою японський Staria 2.2 CRDi 3-Cargo 6MT від Hyundai асоціювався з мінівеном бізнес-класу. При цьому обидві моделі виправдано належали до групи машин Cargo.

Взагалі Staria 2.2 CRDi 3-Cargo 6MT для українського ринку можна вважати дебютною моделлю. Її елегантні форми кузова більше схожі на парадний автомобіль бізнес-класу, ніж на вантажівку. Однак це все-таки Cargo як по паспорту, так і в деталях кузова.

Маючи 177-сильний дизельний двигун 2.2 CRDi (Euro VI) та 6-ступеневу механічну коробку передач, цей фургон розганяється до сотні за 12,5 сек. При цьому споживання палива у вантажівки напрочуд ощадливе – всього 7,5 літра на кожну сотню пробігу.

Тут слід врахувати, що це все-таки автомобіль для доріг з твердим покриттям (2WD), його кліренс сягає лише 18,6 см. Це практично на рівні таких величин у легковиків (14-20 см). Скажімо, кліренс фургона Renault Kangoo 1.5d MT (109 к.с.) сягає 21 см, а компктвена Kangoo в модифікації 1.5d (106 л.с.) – 18 см.

Кабіна тримісна. Решта простору відведена під багажний відсік, розмір якого доведено майже до 5 тис. літрів (4 935 л).

Щодо систем безпеки та допомоги водієві, то тут доволі дивовижний пакет, починаючи від систем електронної стабілізації (Electronic Stability Control) ESC та антиблокувальна система гальмування (Anti-lock Brake Sym) ABS і закінчуючи помічником при старті вгору (Hillstart Assist Control) HAC та асистентом запобігання повторному зіткненню (Multi Collision Braking) MCB.

Про фронтальні подушки безпеки водія та переднього пасажира чи кондиціонер годі й казати – класика.

Водієві у підмозі також буде електромеханічний підсилювач керма з механізмом його регулювання по висоті та глибині. На кермо також заведено управління аудіосистемою та Bluetoot.

Таким чином, водієві та його пасажирам (експедитору) створено усі умови для комфорту в дорозі.

Вантажно-пасажирський фургон Fiat Ducato L3H2 привертає увагу вже тим, що його зібрали в столиці. Звісно, наліпку "Зроблено в Україні" він ще не заслуговує через відсутність необхідної частки локалізації, але у компанії "Спецтехномоторс" все попереду, головне розпочати.

У нинішній версії Ducato L3H2 зберіг свої характеристики. В першу чергу це 130-сильна потужність тубодизельного двигуна. Він працює в парі з 6-ступеневою механічною коробкою передач.

Такий союз дає гарні результати. Попри видовжений кузов та високу стелю, що у русі створює значну парусність, плавні вигини кузова та легка ходова запобігають перевитратам пального. Для LCV споживати 7,2 літра на сотню пробігу у змішаному циклі вважається доволі економічно.

Автомобіль має електронну систему курсової стабілізації автомобіля + LAC системи адаптивного контролю завантаження. Окрім цього, водій отримав помічника у вигляді гідравлічної системи допомоги HBA, що незамінна при екстреному гальмуванні.

Як і в згаданій вище південнокорейській Cargo тут встановлено систему запобігання перекидання автомобіля та помічника при старті на підйомі. Дворядна кабіна позбулася суцільної перегородки. Вона є тільки між салоном та вантажним відсіком.

Ретельний огляд салону у зоні другого ряду показав доволі оригінальні рішення для розміщення пасажирів. Тут не ставили рундук чи диваноподібну лавку, а зберегли людям особистий простір. Для цього встановили три зручні крісла з підлокітниками, високими ортопедичними спинками та зручними підголівниками.

Таким чином при виїзді на об’єкт, у т.ч. віддалений, склад ремонтної бригади матиме можливість легко й в комфортних умовах подолати дорогу. Для цього створено гарний простір для ніг у бік передньої частини салону.

В салоні є також накопичувальна зона для розміщення особистих речей екіпаж в зоні дверей. При потребі там можна встановити хіба що відкидне четверте за відліком крісло.

Звісно, претендувати на новизну й інновації Fiat Ducato не може, тут добротна класика з усіма стандартами, притаманними фургонам LCV вагонного компонування. Але до огляду Авто24 машина з експозиції STM потрапила виправдано: Ducato зібрано в Україні.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це свідчить не тільки про виробничий потенціал, але й про створені робочі місця, про заробітну плату людей і, зрозуміло, про податки у бюджет.

 




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: