Проєкт передбачає заміну дизельні вантажівки новими на CNG паливі (Compressed Natural Gas, Стиснений природний газ).
Цей пілотний проєкт із переходу на блакитне паливо є частиною глобальної всебічної трансформації бізнесу компанії PepsiCo — pep+ (PepsiCo Positive), в центрі якої знаходиться сталий розвиток.
Зазначається, що PepsiCo Україна вже успішно протестувала вантажівки на CNG-паливі в Київському регіоні, перевезячи молочні продукти ТМ «Слов’яночка», «Марійка», «Чудо» та дитяче харчування «Агуня».
Вони наразі обслуговують маршрути в радіусі 400 км від CNG-заправок партнерської мережі «Укравтогаз».
Наступним етапом розвитку проєкту став запуск перевезень за маршрутом Київ-Миколаїв, протяжністю близько 500 км, у березні цього року.
Інноваційний проєкт реалізується завдяки трьохсторонньому партнерству — PepsiCo Україна, логістичного партнера компанії Milk Service та ДП «Укравтогаз».
«Вантажівки на CNG-паливі зменшують викиди CO₂ у порівнянні з дизельними, – пояснив Антон Сірик, директор компанії Milk Service.
«Крім того, вони демонструють вищу технічну надійність завдяки відсутності сполук у природному газі, що пошкоджують каталізатор. Це подовжує термін служби двигуна та його компонентів на 30−40%».
«CNG майже не виробляє твердих часток та забезпечує чистіше згоряння. Українські логістичні компанії вже проявляють підвищений інтерес до цього виду транспорту, оскільки це дозволяє одночасно знизити витрати на паливо та зменшити негативний вплив на довкілля», – додав Костянтин Довгаль, директор ДП «Укравтогаз».
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у PepsiCo Україна підкреслюють, що пілотний проєкт з переходу на газові вантажівки спрямований на зміни в українській логістиці.