Вівторок, 06 серпня 2024 09:54

Вперше у світі проведено порівняння електричних магістральних тягачів

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, стартував перший у світі порівняльний тест важких електричних вантажівок, який відбувся поблизу Мюнхена.

Журналісти та експерти взялися за неймовірне випробування техніки. Про це розповідають організатори тесту з рейтингових ресурсів Trucker та VerkehrsRundschau Plus.

Перше у світі порівняння також підтримали журналісти з Іспанії, Австрії, Швейцарії та Словенії.

В ексклюзивний тест увійшли електричні вантажівки Scania, MAN, Iveco, Designwerk, Mercedes-Benz і Volvo. Шість виробників привезли повністю електричні тягачі – себе показати, на інших подивитися.

Виробник транспортних засобів Designwerk з Вінтертура, який є частиною Volvo Trucks, відправив у перегони свій HC 900 E, а Iveco — новий електромобіль S-eWay.

Два німецькі виробники вантажівок Mercedes-Benz і MAN надали електротягачі eActros 600 і eTGX. Далі в тестовій палітрі стоять шведські виробники з R45 Highline від Scania та FH Aero Electric від Volvo Trucks.

Слід відразу зауважити, що це перші покоління електричних вантажівок з акумулятором, які з’явилися на ринку в різний час. Корисна місткість акумуляторних блоків коливається від 421 кіловат-годин (Volvo) до 629 кВт-год (Iveco). Звісно, це впливає на кінцевий запас ходу.

Трансмісії також змішані: Iveco та Mercedes-Benz використовують e-axle, усі інші учасники все ще покладаються на класичну трансмісію з карданним валом.

У деяких випадках у вантажівок взагалі не встановлена коробка передач, тоді як концепт Volvo теоретично має 12 передач. Вважається, що це пережиток «старих часів».

Однак шведам потрібно віддати належне, оскільки вони були першим виробником, який зміг поставити на ринок електровантажівку вагою 40 тонн і більше. Трансмісія з того часу не змінювалася і тому відрізняється від інших учасників.

Iveco також відстає від інших кандидатів у кількох балах, оскільки у нього найбільший екран, але немає ні GPS-круїз-контролю, ні бортового комп’ютера. Однак слід зазначити, що Iveco та Volvo вже оголосили про масштабні оновлення для своїх електричних вантажівок для майбутньої виставки IAA Transportation.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, все це скрупульозно вивчається, аналізується, зіставлятися. Згодом з’являться і перші висновки про плюси і мінуси, знахідки й цікаві рішення магістральних машин відносно одна одної.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: