Американський виробник заявляє, що 90% комплектуючих новинки, використані з комерційних автомобілів
Тактичний автомобіль отримав електромотор eCrate від GM потужністю 150 кВт та крутним моментом 360 Нм. Даний двигун встановлюється у хетчбек Chevrolet Bolt та невеликий позашляховик Bolt EUV.
Живиться машина від літій-іонного акумулятора потужністю 60 кВт-год, розташований у підлозі автомобіля.
У залежності від типу місцевості запас ходу електричного ISV становить від 110 до 240 км. За звичайних умов привід йде на задні колеса, а коли авто виїжджає на бездоріжжя, то вмикається повний привід.
Саме шасі як і для звичайної версії ISV з 2,8-літровим турбодизелем Duramax потужністю 186 к.с. і шестиступінчатою автоматичною коробкою передач, використано від комерційного пікапу Chevrolet Colorado ZR2 на платформі Chevy.
За конкурсом оборонного відомства США ISV має забезпечувати перевезення дев’яти бійців у повному спорядженні, а його транспортування зможе здійснюватися на зовнішній підвісці гелікоптерів UH-60 Black Hawk. Габарити дозволяти перевезення всередині CH-47 Chinook.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанія GM Defense отримала контракт на суму 214,3 млн доларів на поставку 649 легких двовісних повнопривідних машин ISV. Роботи з їх виготовлення мають завершити до червня 2028 року.