Саме цими залізничними шляхами здійснюються перевезення для 3-х з 5-ти найбільших стивідорних компаній країни — ДП МТП «Южний», ТОВ «Трансінвестсервіс» та АТ «Одеський Припортовий Завод». Існуюча колія є обмеженням для подальшого збільшення обсягів та швидкості перевалки вантажів» – коментує Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури.
Востаннє пропускну спроможність тут підвищували 6 років тому. Зараз розрахункова пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — 55 пар поїздів на добу, а після оновлення вона збільшиться до 60.
За розрахунками об’єми вантажопотоків на ДП МТП «Южний» та ТОВ «ТІС» до 2023 року складуть 135 млн тонн.
«Надалі ми розглядаємо можливість добудови другої головної колії на дільниці “пост 30 км” — станція Берегова/станція Хімічна. Тоді пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — Хімічна складе вже 150 пар поїздів на добу.
Без системного підходу до розвитку інфраструктури неможливі якісні державні сервіси. Порти мають розвиватися, а держава — створювати для цього необхідні умови.
Особливе значення тут має «Южний» як найбільший державний стівідор. Саме на його прикладі ми хочемо показати, що держава хоче і може бути ефективним менеджером» – підкреслює Олександр Кубраков.