Середа, 25 серпня 2021 11:47

Tata Steel буде перевозити руду по океану на… вітрильних суднах

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, одна із найбільших металургійних компаній світу в гонці за зниженням викидів CO2 прийняла рішення перевозити вантажі залізної руди на вітрильних сухогрузах вже з наступного року.

Один з найбільших виробників сталі світу, компанія Tata Steel підписала меморандум про взаєморозуміння з Mitsui OSK lines (MOL), глобальною морської транспортної групою, з метою «розгорнути екологічно безпечні рішення для доставки» металургійної сировини по морю.

Партнерство включатиме технологію Wind Challenger, парусного судноплавства, яка скоротить викиди за рахунок використання енергії вітру. MOL спільно з міжгалузевими партнерами вивчає цю технологію, і перше судно, оснащене Wind Challenger, планується ввести в експлуатацію в 2022 році.

Технологія Wind Challenger використовує енергію вітру в якості рушійної сили для судна з вітрилом. Встановивши і ефективно використовуючи вітрило, тобто традиційну техніку парусного судна, і максимально вдосконаливши її за рахунок використання новітніх технологій, розробники домагаються скорочення витрати палива на великому вантажному судні і значного скорочення викидів парникових газів.

Як матеріал вітрила запропоновано використовувати армований скловолокном пластик (GFRP). Це дозволило збільшити площу, щоб максимізувати створювану їм рушійну силу. Це також мінімізувало його вплив на баланс судна, що значно підвищило безпеку експлуатації.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Wind Challenger автоматизував управління вітрилом, так що будь-який член екіпажу може легко максимально ефективно використовувати вітер. Швидкість і напрям вітру визначається за допомогою датчиків датчиками.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    News:

    Продаж спецтехніки: