Понеділок, 15 березня 2021 10:47

В США представили перший автономний електричний транзитний автобус

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, New Flyer випустив перший в Північній Америці потужний автономний транзитний автобус Xcelsior AV на акумуляторних батареях

Американський виробник автобусів New Flyer і лідер в області штучного інтелекту і автоматизації Robotic Research з Меріленда, розробили і представили новий і перший в Північній Америці повністю робочий надпотужний автономний 100% електричний транзитний автобус Xcelsior AV.

Новий транзитний електробус Xcelsior AV, має від 32 до 52 посадочних місць і 2 місця для інвалідних колясок, приводиться в дію акумуляторно-електричною силовою установкою New Flyer Xcelsior CHARGE потужністю 160 кВтг - 466 кВтг при інтеграції передових систем допомоги водієві ADAS, в поєднанні з технологією автоматизованого транспортного засобу SAE 4 Рівня стандарту зі стандартом J3016. Володіючи можливостями рекуперативного поповнення енергії, Xcelsior AV в залежності від комплектації може проїхати до 360 км на одній зарядці.

Можливість автономності Рівня 4 в електробуси Xcelsior AV була реалізована завдяки двом основним технологіям AutoDrive і AutoDrive ByWire. Система AutoDrive слугує очима і мозком електробуса і використовує програмне забезпечення, датчики і комп'ютери для обробки навколишнього світу, картування навколишнього середовища і прийняття рішень, які дозволяють йому успішно переміщатися по певному маршруту.

Своєю чергою, AutoDrive ByWire можна вважати м'язами і периферичною нервовою системою автобуса. Апаратні та програмні засоби керують рульовим керуванням, гальмом, стоянковим гальмом, акселератором і зубчастими приводами автобуса. Можливості автобуса можуть візуалізувати своє поточне оточення за допомогою датчиків (лідари, радари і камери), які створюють тривимірну модель світу для навігації. Використовуючи датчики на 360 градусів, Xcelsior AV виявляє пішоходів і транспортні засоби, коректуючи курс, щоб уникнути зіткнення або наїзду.

Автобус здатний спілкуватись із іншими транспортними засобами (V2V) і дорожньою інфраструктурою (V2I) для обміну даними за допомогою сигнальних перехресть або інших інфраструктурних попереджень, таких як попередження про пішоходів і транспортних засобах (наприклад, Beacon Sense).

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Xcelsior AV повністю здатний працювати вдень і вночі, незалежно від освітлення або погодних явищ, в залежності від його певній галузі робочого проектування (ODD). Крім цього, автомобіль може експлуатуватися при відсутності сигналу GPS, реагуючи на дані і події в реальному часі в міру їх виникнення замість того, щоб покладатися тільки на попередньо нанесені на карту маршрути, будівлі та інфраструктуру.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: