Вперше машину презентували на виставці Mobility Move 2024 у Берліні, а пізніше вона була удостоєна почесної премії Sustainable Bus Award 2025.
Модульна система приводу дозволила відмовити від традиційної шахти двигуна ззаду, де зазвичай розміщувалися частина батарей, інвертор та компоненти системи охолодження.
Тепер всі батареї розташовані на даху, що дало змогу збільшити кількість сидячих місць у салоні з 34 до 41. Загальна пасажиромісткість може сягати 100 чол.
На електробусі використовують новітні NMC батареї High Energy 100, розроблені у співпраці з варшавською компанією Clean Power Technology.
Можливе встановлення від трьох до шести модулів, загальною ємністю від 300 до 600 кВт.год. Запас ходу досягає 600 км (випробування eSORT2).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, представлений на саміті електробус Solaris Urbino 12 укомплектований центральним електромотором ZF CeTrax потужністю 220 кВт. Можливе також встановлення електричної осі ZF з двома мотор-колесами ZF AxTrax по 125 кВт кожен.