Вона зібрала 1500 учасників та 100 компаній-експонентів. Цьогорічний захід – з особливим акцентом на автономному водінні, цифровізації, проблемах робочої сили та інфраструктурі.
У готелі Estrel 20 виробників автобусів презентували свої інноваційні рішення у сфері електричних та водневих технологій.
Головною прем’єрою став 12-метровий автобус на паливних елементах Hyundai Elec City FC 12, розроблений у співпраці зі словенським виробником TAM. Важливо, що на цьому автобусі вперше у Європі реалізовано технологію зберігання водню під тиском 700 бар.
Протягом трьох років новинка проходитиме випробування на маршрутах віденського оператора Wiener Linien.
Solaris представляє Urbino 12 Electric, оснащений модульною системою приводу, розробленою для експлуатаційної гнучкості. VDL показує нове покоління Citea у 18-метровій версії, а Ebusco демонструє свою модель 3.0.
Спеціаліст з малих автобусів з Дортмунда – Tremonia (колишній Mercedes-Benz Minibus GmbH) привіз свій електричний автобус City 75 на шасі Sprinter, переможця конкурсу Minibus of the Year 2025.
На стенді Irizar e-mobility можна було побачити 18-метровий електробус ie. А в експозиції BYD привертала увагу нова міська модель B12 із технологією лезових акумуляторів, інтегрованих у шасі.
Єгипетський виробник MCV також показав новинку – 10,7-метрову версію свого електробуса С127. Крім коротшого кузова на моделі С107EV встановлені батареї Forsee Power меншої ємності – 385 кВт·год.
Iveco Bus представляє Crossway LE Elec у класі II. Компанія MAN Truck and Bus привезла свій Lion’s City E. Karsan демонструє e-Atak, автономний електричний автобус середнього розміру, що відповідає переходу галузі до автоматизації рівня SAE 4.
Ще один турецький виробник – Otokar представляє нове покоління e-Kent C, яке відповідає Загальним правилам безпеки 2 (GSR2).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Daimler Buses скористався виставкою Mobility Move, щоб знову продемонструвати вкорочений електробус eCitaro K та презентувати свої послуги eMobility.