Машина популярного тракторного сегменту в діапазоні 180-220 кінських сил розроблялася під потреби фермерських господарств.
Основна мета такої ходової полягає в зменшенні агресивного впливу на плодючий шар землі від трамбування колесами важких тракторів.
Також повідомляється, що проєкт гумової стрічки CH2202 не єдиний у YTO. Наразі йде активна розробка нового флагманського трактора потужністю 400 к.с.
По-перше, питома вага навантаження гусеничної ходової на ґрунт в рази менша від пневмошинного трактора.
Другим фактором привабливості металогумової чи як надміцної гумової гусеничної стрічки з високим протектором грунтозачепів є підвищені ходові властивості.
Такий трактор практично не буксує на слизькому перезволоженому ґрунті й завдяки великій площі (плямі) прилягання стрічки до поверхні землі має кращі тягові властивості й легше справляється з завданнями на ґрунтообробних, транспортних операціях тощо.
Регульована ширина колії робить його придатним для просапних культур.
Шасі трактора запозичено з презентованого ще у травні 2023 року прототипа. Кабіна також взята з уже випробуваних колісних моделей – "винаходити колесо" не стали.
Перевірена на колісних тракторах трансмісія Powershift тут також виправдана, дозволяє в максимальному режимі швидкого керування здійснювати "танкове" 360-градусне керування на місці.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, щоправда, китайці й тут показали себе мастаками на усілякі вигадки, завдяки чому модель CH2202 отримала інновацію: розробники інтегрували пластиковий дизельний бак у колісні арки, зробивши їх активним атрибутом конструкції.