Як стало відомо завдяки тендеру в Одесі, в березні ТОВ «Політехносервіс», який є розробником кузовів T3UA, вніс зміни до ТУ на ці кузови і доповнив їх виконанням № 5 - трисекційним вагоном с низькопідлоговою вставкою.
ДП «Харківський автомобільний завод», що входить до складу ДК «Укроборонпром», є одним з небагатьох підприємств українського оборонно-промислового комплексу, яке спеціалізується на ремонті машин, починаючи від колісних та гусеничних тягачів, закінчуючи інженерною технікою та бронетранспортерами.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua,, в Україні реалізовано ще один проект з виробництва кузовного обладнання. На цей раз бортова платформа з каркас-тентом створена на базі Mercedes-Benz Arocs.
Нова серійна суцільнометалева кабіна у КрАЗа з'явилася лише в 1978 році. Запуск її у виробництво затягнувся на довгих 15 років. «Дерев'яна», що дісталася в спадок від ЯАЗа, вже в кінці 60-х рр. не відповідала вимогам ергономіки робочого місця водія.
Для столиці луцькі машинобудівники виготовляють великі тролейбуси «Богдан Т90110», які повністю відповідають сучасним стандартам якості та комфорту.
SpecMachinery.com.ua продовжує розповідати про проекти, реалізовані вітчизняними майстрами. На цей раз - українські фахівці створили спец-рефрижератор для перевезення лікарських препаратів на базі Renault Master.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, згідно з інформацією Держстату, на початку року в Україні зросло (і продовжує зростати) виробництво машин та устаткування для добувної і будівельної промисловості.