П'ятниця, 05 листопада 2021 14:08

Китайці представили електросамоскид зі змінним акумулятором

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, китайська компанія Zhengzhou Yutong Group Co., Ltd., що випускає автобуси, почала освоєння нової ніші електроприводних вантажівок.

Її новинку зі змінною батареєю вже тестують у Чилі.

Так недавно чилійська хімічна компанія Sociedad Química та Minera de Chile (SQM) розпочала випробування нового електроприводного самоскида Yutong моделі ZKH5310ZLJP6BEV (8×4).

Тести будуть проводитися на маршруті протяжністю 86 км, від заводу в Коя-Сур до порту в Токопілла. Щомісячний пробіг інноваційного транспортного засобу за попередніми оцінками становитиме понад 7500 км.

Вантажівка обладнана синхронним електродвигуном на постійних магнітах Yutong TZ400XSYTB59. Його номінальна потужність складає 310 кВт, а пікова потужність – 400 квт.

Електротрансмісію живить блок літій-залізо-фосфатних акумуляторних батарей Era Ningde із сумарною ємністю 282 кВтг. Цієї ємності буде достатньо для покриття відстані 200 км.

Тобто, дальність дії цього транспортного засобу становить близько 200 км, що якраз підходить для 86-кмвого маршруту.

Для того, щоб зробити роботу електровантажівки безперебійною, передбачена автоматизована система заміни батареї, якою займатиметься ще один партнер проекту – компанія Enel X. Вона побудує зарядну станцію потужністю 150 кВт та пост заміни батарей, який є невеликою будівлею.

Електромобіль повинен буде заїхати до нього, і зупинитися у вказаному місці. Далі спеціальний кран знімає з рами розряджений комплект батарей разом із елементами охолодження. Вся ця начинка змонтована у вертикальному корпусі, встановленому за кабіною водія.

Зняті батареї відправляються на зарядку, а на їхнє місце встановлюється повністю заряджений комплект. Вся операція займає від 3 до 5 хвилин та контролюється одним оператором.

Таким чином, система швидкої заміни АКБ може вирішити відразу кілька проблем: повільна зарядка, відносно короткий пробіг та висока ціна електромобіля. Але крім економії часу, є ще й перевага щодо невеликої спорядженої маси транспортного засобу.

Адже з таким невеликим блоком батарей 282 кВтг, як у вантажівки Yutong, електричний самоскид можна порівняти за спорядженою масою із дизельним аналогом.

Повна маса електровантажівки становить 31000 кг (розподіл навантаження по осях: 6500/6500/18000), яке споряджена маса – 17600 кг.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, максимальна швидкість транспортного засобу становить 89 км/год.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: