Понеділок, 14 грудня 2020 16:30

Scania представила електричне активне рульове управління

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в якості опції для своїх вантажівок компанія Scania презентувала електричне активне рульове управління (EAS).

Воно повинно знизити стомлюваність водіїв і дозволить використовувати нові або поліпшені системи допомоги водієві (ADAS).

Нове електричне активне рульове управління дає водієві кращий контроль над становищем автомобіля при маневруванні в вузьких місцях, водночас підвищуючи стійкість транспортного засобу на високих швидкостях. EAS також включає кілька нових функцій допомоги водієві, що підвищують комфорт під час тривалих поїздок, наприклад, допомога водію в утриманні автомобіля в центрі смуги руху.

Вантажівки Scania з EAS можна замовити із декількома інтелектуальними системами підтримки, об’єднаними в три пакети:

«Виявлення»;

«Запобігання»;

«Комфорт».

Водій може активувати або деактивувати більшість функцій за своїм бажанням. Деякі функції частково перекриваються, що залежить від таких факторів, як швидкість, зона спостереження, дальність дії і наявність добре помітною дорожньої розмітки. Всі системи на основі EAS мають загальну логіку попереджень із дедалі вищими рівнями спрацьовування звуку, кольорових вогнів і, в деяких випадках, активації рульового управління вантажівки.

Всі функції активної допомоги EAS були розроблені для спільної роботи з водієм без шкоди для безпеки і відчуття управління кермом. Вони включають:

систему утримання смуги руху (LKA): ця функція використовує камеру на лобовому склі, яка зчитує, положення вантажівки на дорозі. Розроблена для міжміських автомагістралей, вона постійно допомагає рульовому управлінню утримувати вантажівку в центрі своєї смуги руху. LKA надає підтримку при активації і виконанні умов активації (швидкість не менше 60 км/год). Передбачена деактивация функції водієм;

попередження про виїзд зі смуги руху з активним рульовим керуванням (LDWAS) - ще одна функція, розроблена в допомогу EAS. Вона розширює стандартне попередження про виїзд з смуги руху (LDW) і втручається, коли вантажівка збирається покинути смугу руху, а водій не використовує покажчик повороту. Активне рульове керування спрацьовує і плавно спрямовує вантажівку назад на попередню смугу руху;

Як передає SpecMachinery.com.ua, це також запобігання зіткненням при зміні смуги руху (LCP), яке розширює функцію попередження про сліпі зони (BSW). Якщо водій ініціює зміну смуги руху на вже зайняту смугу, функція BSW попереджає водія за допомогою оптичного і звукового попередження, в той час як LCP направляє автомобіль назад на смугу руху.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: