Тобто підрядник не лише проєктує та будує, але й забезпечує можливості фінансування для виконання цих робіт.
Високі кваліфікаційні вимоги до учасників та гарантовані умови фінансування мають стати вирішальним фактором, який дозволить залучити до будівництва Київської обхідної дороги визнаного у світі та досвідченого підрядника, якому довіряють міжнародні фінансові інституції.
Чому це важливо для України?
«Масштабні інфраструктурні проєкти, на кшталт Київської обхідної дороги, потребують обсягів фінансування, які доволі важко залучити суто у рамках бюджетного процесу. Водночас відмовитись від їх реалізації — означає втратити важливі точки зростання для економіки України.
Тому нові джерела фінансування у рамках EPC+F — це можливість виправити історичні помилки й реалізувати критично важливий для держави проєкт. Ухвалення законопроєкту стає черговим реальним кроком до старту будівництва КОДу вже цього року» — розповідає Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.