Джерело: https://ua-electro.com/na-bauma-pokazali-prototip-megashvidko%d1%97-sistemi-zaryadki-dlya-velikovantazhnogo-elektrotransportu/
Ми в Telegram: https://t.me/specmachinery_com_ua

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, швейцарські компанії BRUGG eConnect та Cavotec представили на виставці Bauma систему надшвидкої зарядки для великовантажних транспортних засобів та суден потужністю до 3 МВт.

Обидві компанії використовують конструкцію вилочної системи зарядки мегават (MCS), яка була представлена ​​в Осло в червні цього року.

Характерна трикутна вилка розрахована на зарядні струми до 3000 ампер, що відповідає (теоретичній) зарядній потужності 3,75 МВт при максимальній напрузі 1250 вольт.

BRUGG eConnect і Cavotec розробили свою адаптацію дещо інакше: система розрахована на три різні рівні потужності — 350 ампер, 1000 ампер та 3000 ампер. Досяжна потужність зарядки також залежить від напруги акумуляторної батареї електротранспорту, що заряджається.

Для забезпечення 3000 ампер MCS включає активну систему охолодження кабелів і роз'ємів, а також пасивну систему охолодження повітрозабірника транспортного засобу. В якості охолоджувальної рідини BRUGG eConnect використовує водно-гліколевий розчин.

MCS призначений для використання з усіма типами великовантажних транспортних засобів, що працюють у різних секторах. Але найчастіше, це використання в акумуляторних електровантажівках.

Однак швейцарці також націлені на інші сегменти, включаючи сільське господарство, будівництво, видобуток корисних копалин та електричні судна, зокрема пороми.

Система, яка представлена ​​на Bauma є робочим прототипом. У BRUGG кажуть, що система має бути доступною для замовлення з січня 2023 року.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, прототипи вже доступні виробникам станцій швидкого заряджання для внутрішніх випробувань.

Підпишіться на новини спецтехніки: