Джерело: http://ua.motofocus.eu/news/26216,%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B5-%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-2019-2021-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D1%8B-%D0%BE%D1%82-nokian

Рада директорів визначив цілі, які компанія повинна досягти в найближчі три роки. Фінська Nokian, не так давно змінила свою стратегію розвитку, переживає новий етап своєї історії, і найближчим часом компанія має намір прискореними темпами посилювати свою ринкову частку в Північній Америці і Центральній Європі, йдеться в повідомленні шинного виробника.

Згідно з рішенням ради директорів Nokian, в 2019-2021 роках компанія також повинна збільшувати свій оборот швидше за середньоринкові значень (більше 5% в рік), забезпечувати собі хорошу рентабельність (прибутковість по EBIT на рівні 22%), а також виплачувати високі дивіденди акціонерам - 50 % від чистого прибутку.

На початку 2018 року Nokian також сформулювала ще шість ключових пунктів свого плану розвитку на найближчий час. Компанія має намір залишитися лідером цільових сегментів ринку в Скандинавії і збільшити продажі в Європі на 50% за п'ять років, подвоїти оборот в Північній Америці за цей же період часу, забезпечити доступність своїх зимових шин на всіх ключових ринках, збільшити прибуток EBITDA мережі Vianor на 3% до кінця 2019 року і наростити продажі відділення Nokian Heavy Tyres на 50% за чотири роки.

«Nokian Tyres прагнути поліпшити життя людей і підвищити безпеку використання транспорту, і наші унікальні компетенції сприятливо впливають на повсякденне життя наших клієнтів за рахунок продуктів і послуг найвищої якості», - зазначила генеральний директор Nokian Хіллі Корхонен (Hille Korhonen).

Підпишіться на новини спецтехніки: