Понеділок, 07 лютого 2022 09:50

Керівник IVECO: ніщо не замінить людину за кермом

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, генеральний директор IVECO Герріт Маркс застерігає від нереалістичних фантазій, коли йдеться про автоматизоване водіння, і вважає, що було б найбільшою помилкою «заборонити водіям перебувати в кабіні».

Ключова думка інтерв'ю, яке генеральний директор IVECO Group Герріт Маркс дав галузевому виданню eurotransport.de, зводиться до простої тези: наповнення сучасних транспортних засобів електронними системами та тенденції до автоматизації водіння зовсім не означають, що водій стане зайвим і вантажівка рухатиметься без людини.

«Я можу лише застерегти від припущень про те, що одного разу водій стане непотрібним. Валяти дурня з фантазіями про повністю автономні вантажівки, які нездійсненні і якими лякають ціле покоління водіїв – це соціальне та економічне нісенітниця. Знищення мільйонів робочих місць водіїв у Європі є нежиттєздатною та нездійсненною бізнес-моделлю»

На думку керівника IVECO, людина за кермом незамінна, оскільки набагато перевершує наявні технології.

«Якщо ви уважно подивитеся на функціональні можливості лідара та радара, вам за необхідності доведеться боротися з перешкодами на датчиках, які обмежують їхню ефективність. Тепер до цього додалися небезпеки можливих кібератак»

46-річний бізнесмен настійно закликав транспортну галузь подумати про інші, більш ефективні рішення проблеми нестачі водіїв, таких як, справедлива оплата праці та прийнятні умови роботи.

Він також нагадав, що досі ще нікому не вдавалося повноцінно реалізувати 5 рівень автоматизації для вантажного транспорту, тобто зробити його справді безпілотним.

«Окрім операцій із фіксованими правилами, наприклад, в аеропортах, шахтах (кар'єрах) або з іншими аналогічними програмами, 5 рівня автоматизації немає. Але варто враховувати, що там завжди є червона кнопка, щоб зупинити все, якщо щось піде негаразд на низькій швидкості»

Щодо цілковитої автоматизації звичайних вантажівок керівник IVECO заявив, що складнощі, що виникають при цьому, роблять подібні транспортні засоби економічно недоцільними.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Герріт Маркс додав, що автоматизоване керування працює дуже добре на рівнях 2, 2+, 3 і 4, а автовиробник продовжить розвивати дані напрямки. Тому нещодавно IVECO оголосила про співпрацю із американським стартапом Plus.

«Ми розроблятимемо додатки до рівня 4, і сподіваємося закінчити з ними до 2024 року. Ці системи стануть дуже складними помічниками, які підтримуватимуть водія і зроблять його роботу ще привабливішою. Рівень 4 матиме характеристики автопілота, який працюватиме за принципом «Руки геть, очі геть», але ніколи - «відключити мозок».




  • Інформація:



    Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: