Наприклад, в першому кварталі 2021 року в Польщі зафіксоване 35,1% -ве зростання продажу фургонів. Для вантажівок з масою понад 3,5 тонн це зростання ще вище і досягло вже 41,4%.
При цьому автомобільна промисловість постійно сигналізує про проблеми з поставками комплектуючих. Світове виробництво інтегральних схем - основних елементів авто електроніки, як і раніше не встигає за попитом.
Деякі автомобільні заводи в Європі припиняють свою роботу, і часто такі паузи тривають тижнями. Окремі компанії запровадили практику постачання неукомплектованих автомобілів, оскільки лише таким чином, іноді, можна підтримувати рівень продажів.
По всій Європі замовлення на постачання нових транспортних засобів сьогодні активно переносяться на 2022 рік. У багатьох випадках проблема пов'язана з дефіцитом електронних чіпів. Без них неможливо повністю зібрати вузли, і все що залишається - це продовжувати механічне складання агрегатів без електроніки.
Виникла також неочікувана проблема зі спальниками і надбудовами вантажівок. У деяких виробників затримки вже досягають 2-3 місяці, а другий і третій квартали цього року виявилися просто завалені замовленнями. Компанії не завжди справляються із шаленим попитом, а деякі варіанти шасі доведеться чекати до кінця року.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в результаті різке зростання попиту і нестача пропозиції призвели до помітного зростання цін на готові автомобілі. Цінники по деяких позиціях вже виросли на 10-15%.