Джерело: https://mmr.net.ua/autoworld/182433
Ми в Telegram: https://t.me/specmachinery_com_ua

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, водень став порятунком двигуна внутрішнього згоряння і ключовим хімічним елементом для паливних елементів.

Японська компанія Toyota стала одним із перших брендів, що приступили до водневих двигунів, показавши, що паливні елементи – це реальність, і їх можна вивести на масовий ринок із автомобілями FCEV.

Однак, інші компанії, такі як Mahle, також впроваджують ці технології. Німці представили свої розробки для майбутнього покоління нових  і привезуть їх на виставку IAA Transportation, в середині вересня в Ганновері.

Революційною розробкою є перший двигун внутрішнього згоряння на водні.

За словами розробників, водень набагато ідеальніший для двигунів з високими циклами навантаження і з різкими її змінами, а також більш ефективно справляється з нагріванням, викидами та вібраціями.

Німці також представили важливий компонент для ідеального функціонування паливних елементів – зволожувач із плоскою мембраною.

Цей компонент відповідає за зволоження чистого повітря, що надходить ззовні і впливає на катод як окислювач для здійснення процесу зворотного електролізу.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, водночас зволожувач також захищає елемент від висихання, що забезпечує постійну напругу батареї у всіх діапазонах роботи та заряджання системи.

Підпишіться на новини спецтехніки: