В їх числі CF/XF FAW 8х4 з візком tridem з задньої підрулюючою і підтримуючою віссю, що дозволила не тільки збільшити вантажопідйомність, а й демонструвати чудеса маневреності. Радіус розвороту (по колесах) всього 7,8 м проти традиційної «чотирьохоски» з двома передніми керованими осями (10,1 м).
Ще одна новація - DAF CF 10х4, плід кооперації з голландською компанією Estepe. Остання «підкотила» під традиційне шасі 8х4 п'яту 10-тонну вісь, одночасно підйомну, що підтримує і підрулюючу. В результаті її вантажопідйомність зросла до 30 т, а повна маса до 49 т.
Крім того, з'явилися нові варіанти виконання «будівельників». Йдеться про нову передню керовану вісь DAF 193N зі збільшеною до 10 т навантаженням, призначену для комплектації вантажівок серії CF і XF. Вона доповнила лінійку передніх осей вантажопідйомністю 7,5, 8 і 9 тонн.
Ще одна новинка - DAF 160U. Це 7,5-тонна підтримуюча вісь. На відміну від своєї попередниці нинішня конструкція, виготовлена методом лиття, на 10 кг легше, а її статична вантажопідйомність на 25% вище і досягає 26 т.
Крім цього, компанія пропонує широкий вибір тандемних візків сумарною вантажопідйомністю 19, 21 і 26 т для вантажівок CF і XF з колісними формулами 6х4 і 8х4.