Вівторок, 22 лютого 2022 11:41

Представлено повністю електричний фургон без кабіни

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанія Udelv показала передсерійний повністю електричний фургон без кабіни та сидіння для пілота

Udelv, венчурна компанія із Силіконової долини, представила на виставці Consumer Electronics Show (CES) перший готовий до серійного випуску повністю електричний фургон без кабіни та пілота Transporter, призначений для доставки останньої милі з багатьма зупинками.

Безпілотний легкий комерційний електромобіль Udelv третього покоління є результатом багаторічних експериментів, клієнтських випробувань та серйозної механічної, електричної і програмної інженерії.

У 2018 році Udelv дебютував у Каліфорнії з першою в історії автономною доставкою дорогами загального користування. З того часу Udelv виконав понад 20 000 доставок для кількох продавців у Каліфорнії, Арізоні та Техасі.

В амбітних планах Udelv вивести на дороги загального користування 50 000 одиниць Transporter до 2028 року, а перші машини мають бути запущені в комерційну експлуатацію наступного року.

Автономний електричний вантажний фургон Transporter призначений для доставки з частими та короткими зупинками товарів повсякденного попиту, пакетів електронної комерції, продуктів, автозапчастин, медичних та інших товарів для сегментів ринку B2B та B2C.

Залежно від ємності батареї від 90 до 160 кВтг фургон Transporter має корисну вантажопідйомність до 900 кг і здатний змінювати до 80 зупинок на високих швидкостях і долати відстань від 250 до 480 км.

Щоб забезпечити додатковий запас ходу до 350 км при розрядженому акумуляторі, знадобиться 45 хвилин за допомогою швидкого заряджання постійним струмом.

Transporter оснащений запатентованим безпечним та спеціально розробленим для автономної доставки автоматизованим модульним вантажним відсіком з можливістю його швидкої заміни, що називається uPod.

Вантажний модуль uPod має адаптивні полиці та механізм відкриття IRIS та керуватися мобільними програмами Udelv для безперешкодного планування, доставки, отримання пакетів та відстеження всіх процесів.

Кузов uPod підключений до фірмового хмарного програмного забезпечення з інтелектуальним завантаженням та вивантаженням, а також функцією повернення товару.

Фургон Transporter керується системою автономного керування Mobileye Drive з надійним набором камер, лідара, радарів та системи п'ятого покоління EyeQ на чіпі Mobileye для автомобільних додатків.

Для швидкого розгортання в масштабі автопарків, Transporter інтегруватиме AV-карти Mobileye на основі Road Experience Management (REM), карти світу. Парк автомобілів Transporter управляється запатентованою системою збору інформації та управління автопарком для оптимізації маршрутів та алгоритмів планування машинами.

Безпілотний електромобіль також оснащений запатентованою системою телеуправління Udelv, що працює цілодобово та без вихідних, на основі камери з наднизькою затримкою для віддалених маневрів оператором та допомоги, а також запатентованим електронним блоком управління uECU, що виступає як центральний обчислювальний блок автомобіля для інтеграції та оптимізації.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, надалі, після освоєння доставки останньої милі Udelv планує змістити акцент на автономну доставку на великі відстані та з високою пропускною здатністю.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: