Неділя, 10 жовтня 2021 13:59

Розпочався випуск гібридного T7 Multivan

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, почали сходити з конвеєра серійні фургони Volkswagen T7 Multivan з підключуваним гібридним приводом

Серійні автомобілі нового фургона Multivan T7, представленого в червні, стали сходити з конвеєра заводу Volkswagen Commercial Vehicles. Це перші машини із гібридним бензиново-електричним приводом, який підключається.

Інтеграція нового Multivan в виробничі процеси і створення нових виробничих потужностей відбувалися паралельно з виробництвом на заводі. Незважаючи на всі проблеми, викликані пандемією і обмеженнями в поставках комплектуючих, серійне виробництво нового Multivan вже почалося згідно з планом.

Однак реконструкція основного заводу VWN не закінчується випуском моделей на платформі MQB. На заводі крім T7 Multivan також будуть вироблятися разом за двома основними напрямками моделі T6.1, ID. Buzz Cargo і ID.

Крім комерційних автомобілів, завод VWN в Ганновері також готується до виробництва інших електричних моделей інших брендів Групи VW. Подейкують, що мова йде про електричний седан, який Audi розробляє під назвою «Landjet», а також в Ганновері може бути налагоджено виробництво Porsche або Bentley.

Нагадаємо, що на відміну від свого попередника T6.1, новий Multivan T7 більше не базується на платформі комерційних автомобілів VW, і вперше заснований на платформі MQB з тим, що підключуваним гібридним приводом від VW Group, яка фактично призначена для легкових автомобілів і відома за такими моделями, як VW Passat GTE або Golf GTE.

Перехід на платформу легкового автомобіля був аргументований виробником, тим, що це спрощує застосування гібридного приводу в Multivan T7, забезпечує більший комфорт в шасі і в усьому інтер'єрі, а також дає можливість інтегрувати численні системи-помічники від моделей легкових автомобілів.

Однак у цього є і недолік, оскільки платформа легкового автомобіля не дозволяє мати таке корисне навантаження, як у моделі Transporter або для переробки в автобудинок California.

Новий підключуваний привід привід PHEV, що має назву eHybrid, забезпечує системну потужність 160 кВт і максимальний крутний момент 350 Нм, а також може працювати окремо з допомогою ДВС або в повністю електричному режимі.

Підключуваний гібрид поєднує в собі електродвигун потужністю 85 кВт з 1,4-літровим бензиновим двигуном потужністю 110 кВт, батарей ємністю 13 кВтг і 6-ступінчастою коробкою автомат з подвійним зчепленням DSG від VW, яка була додатково розроблена спеціально для PHEV.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, трохи пізніше з'являться Т7 з бензиновими турбодвигунами потужністю 136 і 204 к.с., а в 2022 році буде запропонований і варіант з новим, 150-сильним турбодизелем.

 






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    News: