Четвер, 20 травня 2021 11:17

Розпочалися випробування водневої вантажівки Mercedes-Benz GenH2

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, стартували  випробування вдосконаленого водневого прототипу Mercedes-Benz GenH2.

Під час цих випробувань фахівці Daimler тестуватимуть електромобіль на паливних елементах на предмет тривалої і стійкої роботи, перевірятимуть її в різних погодних і дорожніх умовах, а також на різних швидкостях руху і різних маневрах.

Тобто цей водневий вантажний автомобіль повинен відповідати тим самим вимогам щодо надійності і довговічності, що і можна порівняти з ним звичайний Mercedes-Benz Actros.

Це означає, що Mercedes-Benz GenH2 повинен проїхати 1,2 мільйона км по дорогах протягом десяти років і стабільно відпрацювати в цілому 25 000 годин. Ось чому GenH2 повинен пройти надзвичайно складну програму випробувань, таку, як і будь-яка інша вантажівка марки Mercedes-Benz.

Оскільки водневийGenH2 був розроблений з нуля, то він включає в себе досить багато нових компонентів, яким розробники приділять особливу увагу під час тестів. Ці компоненти включають систему водневих паливних елементів, електропривід і всі пов'язані з ним системи, а також нову технологію охолодження силового блоку.

Крім того, питома вага і розміщення нових вузлів відрізняється від дизельного транспортного засобу, що безпосереднім чином впливає на керованість вантажівки.

Випробовуваний в даний момент магістральний тягач GenH2 Truck обладнаний двома електродвигунами з сумарною потужністю 625 к. с. Дальність дії на одній заправці воднем сягатиме близько 1000 км.

Концепт дивує своєю незвичайною кабіною, яка здається подовженою. Проте, мови про збільшений спальному відсіку тут немає. У тиловій частині кабіни будуть встановлюватися два герметичних резервуара для зберігання водню.

У цих танках зберігається рідкий водень, оскільки в цьому стані паливо має набагато більш високу щільність енергії по відношенню до обсягу, аніж водень в газоподібному стані.

В результаті паливні баки у цього електричного Мерса стануть набагато меншими і, завдяки більш низькому тиску Н2, значно легшими. Це дозволяє електровантажівці отримати значний обсяг корисного простору і зберігати велике корисне навантаження.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, прототип Mercedes-Benz GenH2 повинен розпочати випробування на дорогах загального користування в кінці цього року. Випробування за участю потенційних клієнтів планується почати в 2023 році, а в серію водневі вантажівки Daimler Trucks, як очікується, підуть в 2027 році.

Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових автомобілів Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: