Середа, 09 лютого 2022 13:36

MAN детально розповів про нові системи безпеки для вантажівок та автобусів

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, це активні і пасивні технології, спрямовані на недопущення аварійної ситуації

Серед пасивних технологій можна виділити, наприклад, конструкцію кабіни, оснащену спеціальним каркасом, що гарантує у разі аварії мінімальні збитки водію та пасажирам. Каркас сконструйований таким чином, щоб забезпечити захист ніг та простору всередині.

Окрім цього, вантажівки MAN оснащені опціональною подушкою безпеки у рульовому колесі.

У новому поколінні вантажівок MAN використовуються активні системи безпеки, такі як: асистент далекого світла, автоматично регульований рівень освітленості в залежності від зовнішньої ситуації, асистент руху в смузі, що своєчасно інформує про перебудову зі своєї смуги без включеного сигналу повороту, що підвищує рівень концентрації водія.

Також це адаптивний круїз-контроль, що забезпечує оптимальну дистанцію до автомобіля, що йде попереду і аналізує його швидкість. Крім цього, завдяки функції Stop&Go, яка зупиняє та приводить у рух вантажівку у заторі або при дуже повільному русі транспорту, значно знижується навантаження на водія, що позитивно позначається на безпеці руху.

Аналогічний рівень безпеки забезпечується і в автобусах MAN та Neoplan. Наприклад, численні сучасні помічники гарантують максимальний рівень безпеки MAN Lion's Coach на дорогах.

Повністю світлодіодні фари дають максимально якісне та яскраве освітлення, за рахунок чого підвищується рівень безпеки та знижуються експлуатаційні витрати, а система підтримки курсової стійкості (ESP) реагує на знесення та заноси, шляхом вибіркового підгальмовування окремих коліс, знижуючи при необхідності крутний момент двигуна.

Безпека під час гальмування також значно підвищується за рахунок миттєвого спрацювання антиблокувальної системи гальм.

Інтегрована протибуксувальна система (ASR) пригнічує пробуксовування провідних коліс та зношування деталей автобуса, а гальмівна система MAN BrakeMatic з функцією контролю максимальної швидкості приводить у дію спрацьовування допоміжних гальмівних систем, як тільки водій стосується педалі гальма.

Крім цього, функція контролю максимальної швидкості та круїз-контроль підвищують рівень безпеки, наприклад, на крутих спусках, а 12-ступінчастою коробкою передач MAN TipMatic можна керувати як у повністю автоматичному, так і в ручному режимах.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, при роботі гальма-уповільнювача коробка автоматично підбирає передачу, при якій досягається максимальне гальмування.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: