Четвер, 23 вересня 2021 10:24

Continental розробив нову спортивно-універсальну шину

Шина SportContact 7 виробництва концерну Continental дебютує з трьома новими технічними ноу-хау: адаптований малюнок протектора новинки підлаштовується до сухих і вологих доріг, завдяки індивідуальній конструкції каркасу шини для різних класів авто новинка забезпечує максимальне задоволення від керування на будь-якому автомобілі, а додавання суміші BlackChili до складу протектора в поєднанні з асиметричним малюнком забезпечують чудове зчеплення з дорогою.

Концерн Continental розробив спортивну шину для того, щоб переосмислити стандарти експлуатаційних характеристик шин та створити високий рівень впевненості у ходових характеристиках нової флагманської шини для легкових автомобілів. «Фокус нашої розробки полягав у тому, що ми хотіли створити найкращу спортивну літню шину на ринку для будь-якого класу автомобіля», — повідомляє професор д-р Бурхард Віс, керівник відділу досліджень та розробок у сфері заміни легкових та вантажних шин концерну Continental. Мається на увазі те, що ми досягли значного покращення ходових характеристик на сухих та вологих дорогах, а також на трасі для перегонів, і що ми пропонуємо надзвичайно великий ресурс шини, який перевищує попередню модель на 17 відсотків. Завдяки низьким витратам палива як для цього класу шин, SportContact 7 отримала євро-етикетку, де по рівню економічності належати до класу «C».

Завдяки асиметричному, адаптованому малюнку протектора, нова SportContact 7 краще підлаштовується до сухої та вологої дороги. Таким чином, його ходові характеристики залишаються на стабільно високому, безпечному рівні — навіть на вищих швидкостях. «Ви також можете піддати шину напрузі, якщо необхідне більше навантаження», — говорить Віс. «У подібних ситуаціях новий адаптований малюнок надає безпеку та впевненість під час керування, а також відмінну стійкість у поворотах на вологій та сухій дорозі». Це стало можливим завдяки оригінальному малюнку протектора. Так, щоб забезпечити виняткове зчеплення під час гальмування, прискорення та при маневрах на вологій дорозі, при русі по прямій «слід шини» закінчується у точці найвищого стоку води, який забезпечує малюнок протектора. У поворотах на сухому асфальті «слід» зміщується на зовнішнє плече, яке сконструйовано таким чином, що воно передає найвищі зусилля для стабільного керування. Подальшу стійкість забезпечують нові типи «фіксуючих елементів» у зовнішньому плечі, які дозволяють лише обмежити деформацію блоків протектора і, отже, забезпечують високу стійкість на дорозі.

Звичайні спортивні шини по-різному реагують на різні концепції та вагу автомобіля — залежно від ваги, розміру та двигуна автомобіля. «Таким чином, наша нова SportContact 7 є першим виробом у сегменті високоефективних шин, який спеціально розроблений з урахуванням індивідуальних особливостей для кожного типу автомобіля», — пояснює Віс. Важкі транспортні засоби вимагають рішень для шин, відмінних від тих, що пасують легким автомобілям. Тому технічні характеристики SportContact 7 адаптовані до будь-якого класу авто. «З цією метою ми використали нові технології, в тому числі напрацювання з шин ралійних автомобілів, які використовуються залежно від розміру шин, щоб типовий характер поведінки шин лінійки SportContact зберігався для кожного транспортного засобу. Тобто, ми маємо індивідуальну конструкцію для різних класів автомобілів. Ми також можемо адаптувати міцність бокової стінки, зчеплення при різних навантаженнях, а також здатність досягати високих швидкостей, керованість та конструкцію каркаса до кожного класу автомобіля», — говорить він.

Третім компонентом технології нового SportContact 7 є гумова суміш BlackChili, яка адаптована до малюнка протектора. Ця м'яка суміш підходить для дуже жорсткої, низькопрофільної конструкції шини та не тільки забезпечує дуже хороші ходові характеристики, але й значно менше зношується. Для цього інженерам із відділу розробки шин та хімікам концерну Continental довелося досягти деяких компромісів. Результатом їхньої співпраці є незвичайна технологічна гумова суміш, яка разом із малюнком протектора дозволяє суттєво покращити ходові характеристики.

Якщо переглянути відмінності новинки SportContact 7 від популярного попередника SportContact 6, внутрішні тести концерну Continental демонструють разючі результати: ресурс збільшився на 17 відсотків, ходові характеристики на трасі для перегонів покращились на 10 відсотків, гальмівний шлях на вологій дорозі став коротшим на 8 відсотків, а на сухій – на 6 відсотків. Також сьоме покоління SportContact краще і по керованості на вологій та сухій дорозі, а також по рівню зчеплення (порівняльний тест шин розміру 245/30 R 20).




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: