П'ятниця, 26 жовтня 2018 10:47

Підшипники ХАРП отримали премію Ukrainian Rail Award-2018

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, в рамках участі в II Міжнародній виставці «RAIL EXPO 2018» Індустріальна група УПЕК отримала нагороду Ukrainian Rail Award в номінації «Проект року» за розробку і виробництво інноваційних касетних підшипників закритого типу TBU 1520 (150х250), призначених для вантажних вагонів з навантаженням 25 тонно-сил на вісь простору «колії 1520».

«Побудова в номінації« Проект року », УПЕК підтвердив своє лідерство в залізничній галузі, - говорить директор залізничного дивізіону Віктор Гуков. - В рамках виставки «RAIL EXPO 2018» нагорода «Ukrainian Rail Award» вручалася вперше в Україні. У номінації розглядалися реалізовані проекти, що зробили найбільший вплив на залізничну галузь України. Ми пишаємося, що розробки ІГ УПЕК є одними з них »- передає SpecMachinery.com.ua.

Підшипниковий вузол TBU HARP 1520 призначений для установки під адаптери вантажних вагонів з навантаженням від осі на рейки 25 тонно-сил. «Міжремонтний пробіг підшипникового вузла становить 800 тис. Км при гарантійному терміні експлуатації до 8 років, забезпечуючи при цьому свою працездатність і енергоефективність при низьких температурах до -60º С. За результатами ресурсних випробувань, які ми проводили в акредитованому випробувальному Центрі, підшипники TBU 1520 ( 150х250) показали відповідність найвищим світовим стандартам, як за надійністю, зносостійкості, так і по енергоефективності », - додає технічний директор Максим Красніков.

На виставці залізничний дивізіон ІГ УПЕК також представив касетні вузли для букс вантажних і пасажирських вагонів CRU DUPLEX з більш ніж в 2,5 рази збільшеним міжремонтним пробігом до 800 000 км або до 8 років. Варто відзначити, що циліндричний підшипниковий вузол CRU DUPLEX входить в технічні вимоги до ходових частин вантажних вагонів, що закуповуються для потреб «Укрзалізниці».

Крім цього, серед зразків інноваційної техніки - підшипниковий вузол закритого типу з короткими циліндричними роликами CRB HARP, призначений для тягових електродвигунів локомотивів.

Однак крім продукції Харківського підшипникового заводу, відвідувачі виставки ознайомилися із залізничною номенклатурою виробництва Лозівського ковальсько-механічного заводу - поглинає фрикційним апаратом ПМКП-110 класу Т1. Це високоефективний амортизатор удару підвищеної енергоємності, призначений для захисту універсальних вантажних вагонів широкого призначення від поздовжніх навантажень і пошкоджень.

В рамках виставки залізничний дивізіон ІГ УПЕК провів переговори з ключовими відвідувачами заходу, серед яких представники вагоноремонтних підприємств, власники і оператори рухомого складу, представники науково-дослідницьких інститутів та інші.

«Нашою продукцією залізничного напрямку зацікавлені представники з України, Індії, Грузії, Білорусії, Польщі з якими ми будемо продовжувати налагоджувати партнерство», - резюмує Віктор Гуков.

Індустріальна група УПЕК і підприємства, які входять до складу корпорації, вносять великий внесок у відродження українського вагонобудування і залізничної промисловості в цілому, впроваджуючи конструктивні інновації і технології для розвитку галузі, що неодноразово підтверджують, зокрема на виставці «RAIL EXPO 2018».






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    News: