Вівторок, 07 грудня 2021 09:42

В Одесі випробовують новий трамвай «Еталон»

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в Одесі освоюють новий трамвай моделі TR3100 виробництва корпорації «Еталон»

Трамвай пройшов в Одесі приймальні випробування у рамках процедури державного приймання перед сертифікацією.

Одесу завод-виробник вибрав з тієї причини, що тут накопичено найбільший досвід власної модернізації та складання нових трамваїв на безі ходових візків від «Татри-Т3» - такі ж чи схожі встановлені і на вагоні TR3100.

Наразі розглядається питання щодо його дослідної експлуатації у нашому місті. Сам вагон зараз є власністю заводу-виробника.

Трамвай TR3100 виробництва «Еталон» був виготовлений ще у 2019-2020 роках на заводі у Чернігові. Із серпня 2021 р. він проходив випробування у Києві.

Завод-виробник пропонує три варіанти постачання своїх трамваїв даної моделі.

Перший, і найдешевший - це «голий» кузов без ходових візків. Він може використовуватися як основа для подальшої «модернізації» старих трамваїв, від яких залишаються тільки ходові візки.

Другий варіант, проміжний за ціною - це постачання трамвая із заводу вже з візками, але відновленими старими зразками «Татра-Т3» або «71-605». Зараз в Одесі, швидше за все, ми маємо справу саме з таким варіантом - тому що перший екземпляр вагона TR3100 якраз і опинився з «татровськими» візками.

Третій варіант, найдорожчий – це повністю новий вагон із повністю новими ходовими візками. І тут до його ціни потрібно додати ще, мінімум, по 4 мільйони гривень вартості кожного з двох візків.

Також виробник пропонує різні варіанти компонування салону. У салон трамваю ведуть чотири двері, з яких двоє широких двостулкових на середньому низькопідлоговому майданчику, а двоє вузьких одностулкових на початку та наприкінці вагона.

У салоні 34 сидячі місця, у тому числі три відкидні, два полуторні і два звичайні на середньому низькопідлоговому майданчику. Інші сидячі місця - у «високій» частині салону. Кабіна водія обладнана кондиціонером.

Салон досить просторий, у ньому багато місць для сидіння. Але при цьому має високі та незручні сходинки як на вході в салон у вузьких дверях, так і всередині салону до низькопідлогового майданчика.

Вагон не має штатного зчеплення - таким чином для його зчеплення з іншим трамваєм у разі несправності потрібно знімати весь кожух передньої або задньої маски та монтувати зчіпний пристрій. Також він не має технічної можливості працювати в «системі багатьох одиниць» - у складі двох або трьох вагонів.

Система управління вагоном та тяговими електродвигунами - молдавська, заводу «Інформбізнес». Інформація про роботу системи управління обробляється бортовим комп'ютером та відображається на центральному дисплеї пульта у кабіні водія.

Все електрообладнання трамваю виконане на основі СAN-шини, що дає наступні переваги: ​​зменшення кількості дротів, постійний контроль низьковольтної мережі та її компонентів, відображаються місця поломок, уривань, замикань та справності підключення споживачів. Уся ця інформація відображається на дисплеї праворуч.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, трамвай «Еталон» презентували наприкінці грудня 2020 року після завершення складання та на початку заводських випробувань.




  • Інформація:



    Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    News:

    Продаж спецтехніки: