П'ятниця, 03 січня 2020 14:29

VDL виконає замовлення на 200 гібридних автобусів

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, нові автобуси поповнять автопарк бельгійської компанії De Lijn.

Бельгійська транспортна компанія De Lijn, парк якої налічує 2250 автобусів та 400 трамваїв, замовила 200 гібридних автобусів у виробника VDL Bus & Coach.

Замовлення включає 80 автобусів Citea SLE-120 Hybrid та 120 одиниць зчленованих автобусів Citea SLFA-180 Hybrid, які будуть поставлені в другій половині 2020 року. Замовлені транспортним оператором De Lijn гібридні автобуси VDL використовуватимуться у Фландрії, регіоні Бельгії.

Дана угода є продовженням давнього співробітництва між виробником і перевізником – починаючи з 2014 року VDL поставила на адресу De Lijn понад 620 автобусів серії Citea.

Автобуси Citea є плагін-гібридами з послідовним приводом. Іншими словами, автобус живиться виключно від електродвигуна, а двигун внутрішнього згоряння служить тільки для зарядки акумулятора. Обидві замовлені моделі використовують звичний привід Citea Electric, але з дещо меншим акумулятором. Гібрид Citea SLE-120 має електричний двигун потужністю 160 кВт та батарею ємністю 32 кВт-год. Гібрид Citea SLFA-180 має електричний двигун потужністю 240 кВт з батареєю на 64 кВт-год. В обох випадках в якості генератора виступає чотирициліндровий дизельний двигун потужністю 180 кВт.

При повністю заряджених акумуляторах автобуси Citea здатні проїхати до 30 км на повністю електричному ходу, що має бути досить для поїздок в екологічних зонах міст. За межами міст генератор буде заряджати батареї. Відповідно до прес-релізу, VDL передбачає, що нове покоління гібридних автобусів Citea буде працювати на електриці більше половини часу. У центрі міста та екологічних зонах гібридні автобуси зможуть використовуватися як повністю електричні автобуси.

Батареї заряджаються в автобусних парках через штепсельні вилки CCS, тому автобуси можуть почати зміну з максимальним електричним діапазоном. В майбутньому електрична компоновка автобусів повинна бути ще більше розширена, перш за все, за рахунок швидкого варіанту зарядки. Також, гібридні автобуси Citea можуть заряджатися в місті за допомогою вбудованого пантографа, що знижує залежність від провідної зарядки CCS або дизельного генератора.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: