Вівторок, 09 листопада 2021 10:43

Як виглядає конструкція першого у світі гібридного біометаново-електричного трактора

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, литовська компанія AUGA побудувала перший у світі гібридний біометаново-електричний трактор

Литовська компанія AUGA group, найбільша вертикально інтегрована компанія з виробництва органічних продуктів харчування в Європі, розробила та представила перший у світі гібридний біометаново-електричний трактор AUGA M1.

Машина призначена для професійного використання на фермах, забезпечуючи безперебійну та еквівалентну за потужністю дизельному аналогу, але чисту роботу з мінімальним впливом на довкілля.

За словами Кястутіса Ющюса, генерального директора AUGA group, екологічно чисті паливні трактори, які нині постачаються по всьому світу, не підходили для професійних сільськогосподарських робіт через неможливість взяти на борт достатню кількість палива для тривалої робочої зміни, а також через нерозвиненість інфраструктури.

Кястутіс Ющюс називає гібридний трактор AUGA M1 унікальним, оскільки їхня команда інженерів знайшла спосіб, що дає змогу вирішити проблеми заправки паливом та безперебійної роботи трактора протягом усього робочого дня, які досі не дозволяли найбільшим світовим виробникам пропонувати таке обладнання для професійного використання.

Генеральний директор AUGA group каже, що на даний час трактори, які працюють на біометані, можуть пропрацювати всього 2-4 години, тому що газові балони фізично не поміщаються в конструкцію трактора. Натомість фермерам потрібна сільськогосподарська техніка, здатна працювати 12 годин і більше.

Крім того, компанія AUGA group має намір стати світовим лідером у галузі екологічно чистих та екологічно чистих харчових технологій, оскільки на думку вчених, сільське господарство є причиною майже 25 відсотків усіх викидів парникових газів у світі. Більшість викидів пов'язана з використанням викопного палива в сільськогосподарській техніці.

Вибір біометану як альтернативне паливо не випадковий, оскільки це один із найбільш екологічно чистих видів біопалива. Метан, зібраний з відходів тваринництва і перетворений на біометан, компенсує більше викидів на одиницю енергії в циклі його виробництва та використання.

Трактор Auga M1 має довжину 6 м, висоту 4 м і використовує шини розмірністю 900/60R 42. Група Auga заявляє, що може виконувати роботу еквівалентного дизельного трактора потужністю 400 л. с. протягом 12 годин на одній заправці.

Для того, щоб вирішити проблему достатньої кількості палива в машині, AUGA group розробила та запатентували нову конструкцію трактора, що дозволяє вміщувати великі балони з біометановим газом.

У тракторі AUGA M1 використовується гібридна біометано-електрична паливна система. Коли трактор працює, двигун внутрішнього згоряння, що працює на біометані, виробляє електроенергію і передає її безпосередньо електродвигунам для приводу коліс.

Під час роботи в нормальних умовах, що не потребують великої потужності, трактор зберігає вироблений запас енергії в акумуляторах. Така система не витрачає даремно енергію в умовах низького навантаження і використовує відносно невеликий, але ефективний двигун і здатна при необхідності отримувати величезну потужність. Ці рішення дозволяють трактору працювати до 12 годин.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для усунення проблеми нерозвиненості заправної газової інфраструктури, AUGA group пропонує швидку та зручну заміну газового картриджа. Газові картриджі можна заздалегідь заправляти та за необхідності забезпечувати швидку заміну просто в полі, що мінімізує ризики простою.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    News: