Вівторок, 27 квітня 2021 11:13

Mercedes-Benz представив нові рішення для електричних фургонів

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, напередодні появи eSprinter наступного покоління Mercedes-Benz показав різні кузовні варіанти на базі вже наявних електричних моделей, в тому числі eVito

Mercedes-Benz Vans продовжує розвивати ідею електромобільності і сьогодні пропонує клієнтам різні версії на базі серійних електричних моделей eVito Panel Van, eSprinter, eVito Tourer і EQV. У цьому році також очікується поява компактного електрофургона eCitan.

З другої половини 2023 року відразу на трьох заводах - в Чарльстоні (США), в Дюссельдорфі і Людвигсфельде (Німеччина) розпочнеться виробництво моделі eSprinter наступного покоління. Ця машина, розроблена на новій платформі Electric Versatility Platform, отримає більший запас ходу і збільшену на 50% вантажопідйомність.

Всі ці якості дуже важливі для роботи зі спеціалізованими надбудовами - наприклад рефрижераторними фургонами, медичним обладнанням для швидкої допомоги та ін.

Вже сьогодні Mercedes-Benz Vans вирішив анонсувати нове покоління електрофургона, представивши два концептуальних автомобілі. Один - з концепцією eGrocery, призначений для роботи в якості рефрижератора. А в іншому втілена концепція СEP - фургона, спеціально розробленого для служб доставки.

В останньому випадку відмінною рисою є наявність бічних навстіжних дверей з електроприводом, що істотно полегшує роботу операторам - адже за статистикою, кур'єри щодня відкривають і закривають двері вантажного відсіку машини до 240 разів.

Для тих, кому електричний розвізний фургон необхідний вже сьогодні, фірма-виробник презентувала ряд цікавих рішень на базі наявних моделей.

Перша з них - це еVito, переобладнаний в рефрижераторний фургон. Машина укомплектована високоефективною холодильною установкою Kerstner C106EA, яка підключається до бортової електричної системи транспортного засобу, що означає, що додаткова батарея, необхідна як джерело енергії, зведена до мінімуму.

Під час навантаження-розвантаження обладнання може підживлюватися від стаціонарного джерела в 230В, а під час руху - як від основних батарей, так і від додаткової, розташованої під сидінням переднього пасажира.

Для зниження енергоспоживання системи охолодження застосована посилена теплоізоляція вантажного відділення.

Друга машина - це електричний мікроавтобус Mercedes-Benz eVito Tourer, переобладнаний спеціалізованою компанією AMF-Bruns GmbH & Co. KG в машину для перевезення людей з обмеженими фізичними можливостями. У задній частині підлоги машини зроблено поглиблення, а також встановлено пандус з електроприводом, за яким в салон закочується інвалідна коляска.

При перевезенні коляски eVito Tourer може брати на борт ще п'ять чоловік, включаючи водія, а за її відсутності пасажиромісткість зростає до семи чоловік. Мікроавтобус оснащується спеціальними кріпильними ременями для коляски, а в якості опції можлива установка крісел FUTURESAFE.

У зв'язку з пандемією коронавируса сьогодні сьогодні зріс попит на рефрижераторні фургони для перевезення медикаментів. А тому Mercedes-Benz вирішив запропонувати таку модель - eSprinter Pharma. Спільно з компанією Thermo King був розроблений перший на ринку електричний фургон для фармацевтичної промисловості.

Передове холодильне обладнання Е-200 і додаткова літій-іонна батарея дозволяють безперервно (в тому числі під час зупинки для розвантаження) підтримувати задану температуру в діапазоні від мінус 15С до плюс 25С. Навіть після відкривання дверей система управління забезпечує швидке повторне зниження температури.

Крім того, фургон може бути обладнаний факультативним охолоджуваних контейнером для другої температурної зони (наприклад, від 2 до 8С). В даний час транспортний засіб має статус прототипу і проходить випробування.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, і нарешті, на базt електричного фургона Mercedes-Benz eSprinter показаний автомобіль швидкої медичної допомоги, розроблений спільно з компанією Ambulanz Mobile GmbH & Co. KG.

Незважаючи на наявність медичного обладнання та додаткової батареї, яка може забезпечувати живить незалежно від стандартної бортової системи, «швидка» укладається в повну масу 3,5 т. Відзначимо, що це перша карета швидкої медичної допомоги на електротязі від Mercedes-Benz.

Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових моделей Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.




Інформація: