Середа, 13 листопада 2019 14:43

Daimler здійснив масштабну структурну реорганізацію

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, незважаючи на зміну структури, мотивація Daimler Trucks & Buses залишається незмінною.

Daimler здійснив перетворення в управлінні і розвитку продуктів, попрощавшись з колишньою бізнес-структурою Daimler Trucks & Buses, всі види діяльності яко, з 1 листопада перейшли в новостворений підрозділ Daimler Truck AG.

Виділення бізнес-підрозділів легкових автомобілів і мікроавтобусів, а також вантажних автомобілів і автобусів в окремі дочірні підприємства вступило в силу в кінці жовтня шляхом внесення запису в комерційний реєстр, йдеться в прес-релізі компанії.

Один з найбільших виробників комерційних автомобілів в світі, компанія Daimler Trucks & Buses має більше 35 основних офісів по всьому світу і близько 100 000 співробітників і сім брендів автомобілів.

Група зазначає, що, незважаючи на різноманітність своїх продуктів і послуг, мотивація Daimler Trucks & Buses залишається незмінною. Мартін Даум, генеральний директор Daimler Truck AG, каже: «Ми працюємо для всіх, хто рухає світом. Це наш загальний драйв, який дає нам нову мотивацію кожен день».

Daimler Truck розділений на дві родини, орієнтовані на вантажівки і автобуси відповідно. Перша включає в себе такі бренди як Mercedes-Benz Trucks, Freightliner Trucks, Western Star, FUSO Trucks, BharatBenz Trucks і автобуси Thomas Built, а Daimler Buses охоплює марки Mercedes-Benz, Setra та BharatBenz.

Зовсім недавно німецька група оголосила, що до 2039 року на основних ринках Європи, Північної Америки та Японії вона буде продавати автобуси і вантажівки тільки з електричними і водневими паливними елементами. Так само група заявила, що до 2022 року всі європейські заводи виробника будуть CO2-нейтральними і комерційні електромобілі будуть запущені в серійне виробництво, а серійні водневі автомобілі з’являться вже в кінці наступного року.

Також, до 2022 року Daimler планує включити серійні автомобілі з акумуляторним електроприводом в свій портфель автомобілів для ринків Європи, Америки і Японії. До кінця наступного десятиліття асортимент транспортних засобів буде розширено за рахунок серійних автомобілів, що працюють на водні.