П'ятниця, 25 грудня 2020 10:36

Вітчизняний виробник передав чергову партію бітумовозів

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Everlast виготовив нові бітумовози для одного з лідерів України серед компаній-імпортерів - Терміналу МК.

Компанія Everlast займається виробництвом сучасних бітумних напівпричепів-цистерн, обсягом від 28 м³ до 30 м³. Призначений для перевезення і зберігання темних нафтопродуктів бітумовоз представлений в двох версіях з полегшеною конструкцією Euro Light.

Це:

а) машини, об'ємом 28 і 29 м³ з низьколегованої сталі товщиною 4 мм. У даній версії передбачений паропідігрів, осі BPW/SAF;

б) машини, об’ємом 30 м³ з нержавіючої сталі, зі стінками товщиною 3 мм.

Обидві версії бітумовозів максимально надійні в своїх теплоізоляційних властивостях. В якості додаткової опції є можливість установки автономної системи підігріву, реалізованої в дизельному пальнику. Таке рішення означає, що бітумовоз може чекати розвантаження стільки, скільки буде потрібно.

Кожен бітумовоз Everlast максимально враховує вимоги вітчизняного ринку. Наприклад, 90% бітуму імпортується в Україну. В даному разі найкращим чином цю потребу реалізує напівпричіп-бітумовоз з посиленою теплоізоляцією, що дозволяє максимально стримувати температуру транспортованої сировини, допускаючи її зниження в середньому всього лише на 10 С ° на добу. Тому зливання вантажу можна здійснювати без додаткового підігріву і після п'яти і навіть шести діб після завантаження.

Бітумні напівпричепи-цистерни зі сталі - це ще й вирішення складної інженерної проблеми, оскільки конструкція, при своїй надійності і з чудовим утепленням, здатна перевозити 25 тон нафтопродуктів без перевантаження.

Як передає SpecMachinery.com.ua, бітумовоз зі спорядженою масою 7,2 т при використанні легкого тягача 4х2 відповідає дозволеній масі 40 т. Таким чином, власники і водії цієї техніки можуть бути спокійні і за цілісність дорожнього покриття, за результат вагового контролю, і за стійкість транспорту при водінні.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: