В Україні продовжується ОНЛАЙН-виставка комерційної та спецтехніки

Exhibition.SpecMachinery!

Заходьте та знайомтеся з експозиціями: http://exhibition.specmachinery.com.ua/

Субота, 26 грудня 2020 10:31

Випустили ювілейний суперважкий Mercedes Actros

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, представлено 500-ту машину Mercedes Actros SLT, яка належить до сімейства рідкісних важких тягачів для перевезення негабаритних вантажів.

Історія важких машин Mercedes взяла старт на початку 1980-х. За основу взяли посилену раму від самоскида і найпотужніший тоді в гамі двигун - 500-сильний V10 об'ємом аж 18 літрів. Для кращого тягового зусилля все три мости були приводними і більш вантажопідйомними: на 7,5 тони була розрахована передня вісь і на 32 тони - задня візок. Для передачі величезного моменту використовували гідротрансформатор WSK компанії ZF. А зовні, крім оригінального бампера-противаги, ваговоз відрізнявся додатковою системою охолодження двигуна за кабіною - пізніше вона перетворилася в цілу «вежу».

Згодом конструкцію переглянули: за основу взяли тривісний дорожній тягач, додавши ще одну підтримуючу і поворотну вісь. Власна повна маса зменшилася до 35 тон, при цьому повна маса автопоїзда залишилася колишньою: в сідельному варіанті - 110 тон, у причіпному (баластному) - до 220. Цей варіант 8х4/4 і став основним в дорожніх перевезеннях, а унікальні позашляхові повнопривідні вантажівки Mercedes активно використовуються для виконання завдань підвищеної складності.

Нинішній SLT далеко пішов від своїх славних предків. Ювілейний, п'ятисотий Actros SLT 4163 оснащений 630-сильним рядним дизелем OM 473 і розрахований на перевезення вантажу масою до 250 тон. Замість гідротрансформатора ZF тут встановлено новітнє «турбо-ретардер-зчеплення» (Turbo-Retarder-Kupplung) марки Voith. Це гідродинамічне зчеплення з ретардером в одному вузлі витримує більші моменти (до 3000 Нм замість колишніх 2700) при більш високих оборотах. Коробка передач - 16-ступінчастий напівавтомат G 280 PowerShift III.

За кабіною під кожухом розташовується додатковий радіатор охолоджувальної рідини, вентилятор з гідравлічним приводом, 900-літровий паливний бак, масляний гідробак і ресивери.

Як передає SpecMachinery.com.ua, серед інших новацій ювілейного тягача - сонячні батареї на даху кабіни. Оскільки перевезення на таких машинах здійснюються, як правило, в нічний час, для довготривалого очікування призначена найбільша кабіна GigaSpace з рівною підлогою.

Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових вантажних автомобілів Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    Продаж спецтехніки: