Всього тиждень тому Scania зв’язалася з лікарнею Каролінського університету та запропонувала свої знання в галузі закупівель та логістики. Ідея полягала в тому, щоб обидві організації, які є кращими експертами в своїй області, об'єднали зусилля, щоб покращити ситуацію, яка склалася в Стокгольмі через поширення коронавірусу. Через два дні близько 20 фахівців Scania вже були на місці зі співробітниками з Каролінського університету, щоб створити мобільний диспетчерський центр.
Транспортна Лабораторія Scania
Сьогодні близько 60 людей працюють над пошуком, придбанням та доставкою засобів захисту з навчального кабінету, що знаходиться на сьомому поверсі нової лікарні Каролінського університету. Маски, козирки, захисний одяг, спрей для рук та дезінфікуючі засоби для поверхонь, придбані у європейських постачальників, прибувають на вантажних автомобілях транспортної лабораторії Scania, інші матеріали доставляються на літаках.
У диспетчерському центрі зі стіни з екранами транслюється інформація із прогнозами та реальною кількістю заражених осіб, які потребують інтенсивної терапії у Стокгольмському регіоні. Двічі на день у групі проводяться пульсові зустрічі, коли різні «осередки» повідомляють про події за останні кілька годин.
Високий темп
Темп високий, і оновлені повідомлення надходять з конкретними визначеннями: «результати перевірок якості», «100 000 нових козирків з Данії», «ми знайшли 9000 літрів антисептичної рідини для рук і 6000 літрів розчину для доставки до приміщень Scania, де рідина буде перефасована у зручну тару перед поставкою у медичні заклади», «500 000 базових фартухів та 100 000 фартухів з рукавами, і, ймовірно, 82 000 захисних фартухів завтра», «вісім транспортних засобів на шляху прямо зараз, в тому числі рейс із Китаю», «можливі відхилення», «3D-друковані маски», «респіратори», «відкривачі дверей»...
«Ми робимо це разом за допомогою фантастичної глобальної організації логістики та закупівель Scania та всього її досвіду», – каже Сара Ліндхольм, директор з інтраопераційної медицини та інтенсивної терапії в лікарні Каролінського університету.
Окрім фахівців Scania, в експертну команду також включені спеціалісти із лікарень Стокгольму.
«Це лише початок»
Разом фахівці Scania, Каролінської університетської лікарні та медичних закладів Стокгольмського регіону за короткий час створили ефективні методи роботи із швидким ухваленням рішень. Маючи всі необхідні навички в одній кімнаті, робота стає надзвичайно продуктивною. Одна з груп постійно працює з інформацією, де знайти маски для обличчя, козирки, дезінфікуючі засоби та інше необхідне обладнання. Відомості, які вони отримують, пересилаються до різних «закупівельних осередків», які вирішують, чи потрібно діяти далі.
Інша група організовує перевезення та займається доставкою матеріалів, незалежно від того, чи вони у Швеції, континентальній Європі чи Китаї.
«Загалом ми створили багато всього за кілька днів. І це лише початок», – підсумовує Сара Ліндхольм.
«Велика гордість»
Тобіас Ридін, у звичайних обставинах керівник підрозділу матеріально-технічного постачання, є одним із експертів Scania, який керував роботою зі створення диспетчерського центру в Каролінській лікарні.
«Хочу звернути увагу на два ключові моменти в цій унікальній співпраці. Цікаво побачити, що методи роботи та процеси, які налагоджені та діють в Scania, довели свою ефективність за даних обставин. Але найдивовижніше те, чим я, як працівник Scania, надзвичайно пишаюсь, – це загальна відданість і підтримка в нашій організації. Стільки охочих допомогти. Це дійсно зігріває моє Сканійське серце!»
Scania також надає підтримку у вигляді вантажівок з причепами. Їх можна використовувати як мобільні станції для забору проб у пацієнтів, яким може знадобитися медична допомога. Забір проб за межами лікарень зменшує ризик поширення інфекції на інших пацієнтів та медичного персоналу.