Вівторок, 28 вересня 2021 11:49

Bosch впровадив новий інструмент дистанційної діагностики

Завдяки новому інструменту дистанційної діагностики Bosch може запропонувати автомайстерням, кузовним цехам і фахівцям з автомобільного скла рішення складних для діагностики задач.

Виробництво автомобілів стає все більш цифровим, а конструкції сучасних легкових і вантажних авто ускладнюються. Такий стрімкий розвиток означає, що автомайстерні все частіше обмежені своїми технічними можливостями, особливо коли мова заходить про діагностику новітніх моделей автомобілів. У деяких випадках несправні деталі можна замінити тільки за допомогою спеціального діагностичного інструменту, що поставляється автовиробниками. Завдяки новому інструменту дистанційної діагностики Bosch тепер може запропонувати майстерням, кузовним цехам і фахівцям з автомобільного скла універсальне рішення для складних задач.

Дистанційна діагностика включає три головні елементи, які в сукупності підвищують ефективність майстерень і відкривають нові можливості для отримання доходу.

  1. Клієнтський портал, на якому можна бронювати дати відвідування сервісу та приймати оплату онлайн.
  2. Технічна підтримка експертів Bosch, яка дає співробітникам майстерні поради та рекомендації щодо роботи зі складними для діагностики випадками.
  3. Інструмент комунікації RDS 500. Це інтерфейс, що дозволяє експертам Bosch віддалено отримувати доступ до автомобіля клієнта.

Дистанційна діагностика за допомогою Bosch RDS 500

Що відбувається в разі складних діагностичних задач? Після підключення діагностичного пристрою до автомобіля та встановлення підключення до Інтернету, технік майстерні може скористатися сервісним порталом для виклику віддаленої допомоги. Так експерт Bosch отримує доступ до  автомобіля. Протягом усієї процедури механік майстерні знаходиться в прямому контакті з експертом Bosch. У деяких випадках експерту може знадобитися скласти власне уявлення про проблему на місці. Для цього механіку майстерні потрібно встановити додаток Bosch Visual Connect Pro на свій мобільний телефон. Під час дзвінка експерт Bosch за допомогою камери може поглянути на проблему очима механіка в режимі реального часу та крок за кроком прийти до правильного рішення.

Завдяки інструменту дистанційної діагностики майстерні більше не доведеться втрачати клієнтів, перенаправляючи їх до авторизованого сервісного центру або купувати дорогі діагностичні прилади для розв’язання поодиноких діагностичних задач. Таким чином, автосервіс може пропонувати клієнтам комплексне обслуговування та отримувати додатковий дохід.