Субота, 04 лютого 2023 12:57

Швейцарський перевізник здійснив рекордний рейс на електровантажівці

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, швейцарська транспортна компанія Krummen Kerzers провела випробування акумуляторної електровантажівки для далекомагістральних перевезень.

За заявою компанії, рекордний рейс із Швейцарії до Валенсії і назад був успішним. Volvo FH Electric доставив з Іспанії до Цюріха 20 тонн апельсинів, проїхавши понад 3 тис. км, не використавши жодної краплі дизельного палива.

На такий рекордний маршрут на електровантажівці поки що ніхто не наважився.

У компанії також заявили, що «можливість здійснити таку спробу рекорду в реальних умовах потребує не лише точного планування, а й тісної співпраці між замовником та транспортною компанією».

Численні пошуки в Google Maps показали, що поїздка з Керцерса до Барселони в принципі здійсненна, але останні 450 кілометрів до муніципалітету Канальс утруднені, тому що там лише кілька зарядних станцій, до яких також важко дістатися вантажівкою.

Іспанські колеги, у яких попросили підтримки у здійсненні цього проекту, в один голос заявляли, що він неможливий. Деякі перевізники пропонували допомогу колегам зі Швейцарії у вигляді надання дизельних машин, якщо електровантажівка «застрягне».

Керівництво перевізника дійшло висновку, що для встановлення рекорду необхідний водій з міцними нервами, який уважно стежитиме за витратою енергії, топографією, зустрічним вітром і періодами відпочинку, за потреби звертатися в службу підтримки Ionity, а також «насолоджуватися поїздкою».

Вибір зупинився на Балінті Шнеллі, який працює у Krummen Kerzers вже п'ять років. За заявою керівництва він є «сміливим хлопцем», який ніколи раніше не водив електровантажівку і ніколи не був в Іспанії.

Проте чоловік явно підходить для цієї місії. Він швидко освоївся з автомобілем, детально вивчив маршрут і заздалегідь спланував час водіння та відпочинку.

Як розповів Балінт Шнелл під час маршруту, він по-справжньому нервував єдиний раз, коли незадовго до пункту призначення у нього залишалося кілька відсотків заряду, а в кабіні нічого не працювало. Але загалом він набув позитивного та цінного досвіду.

Зі сміхом він розповідає, як італієць хотів поміняти парфуми на дизельне паливо на зупинці для відпочинку, і йому спочатку довелося показати зарядний кабель, перш ніж він відмовився від своєї спроби розжитися пальним.

Поїздка до Іспанії зайняла на день більше, ніж на дизельній вантажівці, витрати на пальне вищі, а планування інтенсивніше.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в компанії впевнені, що з розширенням мережі станцій зарядки електромобілів на європейських автомагістралях та розвитком акумуляторних технологій електровантажівки також відіграватимуть важливу роль у перевезеннях на далекі відстані.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: