В Україні продовжується ОНЛАЙН-виставка комерційної та спецтехніки

Exhibition.SpecMachinery!

Заходьте та знайомтеся з експозиціями: http://exhibition.specmachinery.com.ua/

П'ятниця, 18 грудня 2020 12:15

Підсумки і тренди ринку комерційної техніки в Україні-2020

Завершується «карантинний» рік, і прийшов час підбивати підсумки. Пропонуємо вашій увазі перший матеріал із серії.

Нагадаємо, за даними Укравтопром, з січня по листопад поточного року в Україні було зареєстровано 9,9 тис. нових комерційних автомобілів, що на 8% менше, ніж за аналогічний період минулого року. У той же час за даними AUTOconsulting.ua, за підсумками 11 місяців ринок вантажівок демонструє спад -26%. Відзначимо, в цих джерелах присутня різниця в технологіях підрахунку і добірці даних, проте спад очевидний.

Наразі наближається кінець «карантинного» року, холодна статистика продажів і імпорту за категоріями комерційної техніки ще не підрахована, і журналісти SpecMachinery.com.ua опитали ключових операторів ринку - як вони оцінюють цей рік - кожен в своєму сегменті, і які тренди присутні на ринку України.

Цикл матеріалів почнемо з комерційної техніки Scania та Dongfeng в Україні.

Scania в Україні

Як розповіли SpecMachinery.com.ua в компанії «Сканія Україна», безумовно, 2020-й рік пройшов під прапором будівельної техніки. Частка продажів будівельної техніки Scania та інших брендів зросла вдвічі.

У той же час продажі в сегменті магістральних перевезень (міжнародні та регіональні) впали в три рази, загальний ринок в сегменті понад 16 т впав в 2-2,5 рази в порівнянні з 2019-м роком.

Найбільш популярними в цьому році були 4-вісні самоскиди з різною конфігурацією кузовів для різних робіт: для перевезення щебню, скельної породи, шлаку, піску і будсміття.

Також були популярними регіональні тягачі 4х2 під самоскидні напівпричепи.

За спостереженнями Scania, зменшення ринку в Україні пропорційно зменшенню ринку в Європі – динаміка дуже схожа.

Dongfeng в Україні

Комерційний директор ТОВ «Голекс» (офіційний дилер DONGFENG в Україні) Георгій Гогінадзе в своєму коментарі SpecMachinery.com.ua зазначив, що в 2020 році український ринок вантажної техніки скоротився на 26%. Однак стабільно збільшується кількість запитів на комерційну техніку на електричній тязі.

У поточному році продовжилася тенденція збільшення кількості продажів техніки на умовах фінансового лізингу. Ставки весь рік знижувалися, що і стало однією з причин такого зростання.

Цього року ТОВ «Голекс» запропонувало ринку широкий асортимент вантажної техніки Dongfeng з кузовами українського виробництва. Такий підхід дозволив гнучко реагувати на запити споживачів, надаючи шасі зі складу під установку кузовів і обладнання з конкретним техазавданням клієнта, і виконанням з використанням корпоративних кольорів.

У 2020 р. найбільшою популярністю користувалися трьох- і чотиривісні самоскиди Dongfeng, а також зерновози з кузовами виробництва «Завод «Алеко».

Як зазначив Георгій Гогінадзе, в 2020 р. падіння продажів відбулося на всіх європейських ринках, і Україна з показником падіння 26% займає середні позиції в цьому списку.

 

Підсумовуючи (і беручи до уваги опитування вітчизняних виробників кузовів, яке ми опублікуємо вже найближчим часом), відзначимо: 2020-й рік для комерційної техніки пройшов під девізом «самоскиди для будівництва» – саме вони демонстрували зростання. Демонструвала зростання також спецтехніка на основі шасі, кузова для якої виготовлялися вітчизняними підприємствами. І в Україні вже цікавляться електровантажівками!

 

Відзначимо: це далеко не останній матеріал циклу. Продовження - вже скоро на наших сторінках!






  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    Продаж спецтехніки: