Понеділок, 28 вересня 2020 16:08

Scania представила нову лінійку двигунів V8

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, з новими силовими агрегатами економія пального може становити 6% і більше за сприятливих умов, коли в трансмісію включена нова коробка G33.

Компанія Scania представила нову лінійку двигунів V8, до якої увійшли чотири силових агрегати потужністю 530, 590, 660 та 770 к.с. Усі мотори мають низьке внутрішнє тертя, новий турбонагнітач та інтелектуальні допоміжні системи, оновлену система очищення викидів та експлуатаційні показники. В результаті довші та важчі вантажні автомобілі мають кращу ефективність та менше викидів СО2.

Заощадження палива стали результатом широкомасштабних досліджень інженерів Scania у сфері розробки та налаштуваннях двигуна внутрішнього згоряння із залученням передових технологій. Зокрема дослідження стосувалися зменшення внутрішнього тертя, досягнення вищих коефіцієнтів стиснення, вдосконалення системи очищення викидів та створення нової потужної системи управління двигуном (EMS). У новій лінійці V8 понад 70 нових запчастин.

«Типова магістральна вантажівка на далекі відстані в Європі покриває приблизно 150,000 кілометрів на рік, - розповідає Александр Власкамп, виконавчий віце-президент, керівник підрозділу продажів та маркетингу. – У середньому заощадження на тих ринках, де дозволені довші та важчі комбінації, можуть сягати 3000-4000 літрів щорічно на одну вантажівку на нашому новому двигуні V8 – величезне досягнення з цієї точки зору».

Найпотужніший варіант має потужність 770 к.с., 3700 Нм та очолює новий модельний ряд V8. В Scania розповіли, де зможуть використовуватись такі модифікації.

«Ми бачимо зростаючу потребу у вантажівках, які здатні впоратися з повною масою 60 тонн та більше, особливо у сфері магістральних перевезень, - говорить Власкамп. – Найшвидший спосіб підвищити ефективність транспорту – використовувати довші та важчі комбінації вантажівок. Додаткові витрати палива для важкого автопотягу компенсуються можливістю перевозити більшу кількість вантажу. Розрахунок СО2 за тонну виглядає привабливо, ще є можливість заправляти Scania V8 відновлюваними видами палива».

 

Медиа