Про це кореспондентам SpecMachinery.com.ua розповіли представники компанії Volvo Construction Equipment в ексклюзивному інтерв'ю. Йдеться про нові моделі асфальтоукладальників Volvo P6820D ABG і P7820D ABG.
Маючи більш ніж п'ятдесятирічний досвід роботи та інноваційних розробок в області укладання дорожніх покриттів, Volvo в своїх нових моделях готується зробити революцію в галузі.
Найбільш революційною новинкою асфальтоукладальників серії D стала нова електронна система управління укладанням дорожнього покриття EPM3. EPM3 розширює можливості управління машиною і оптимізує роботу асфальтоукладача в конкретних додатках.
Функції швидко вибираються і настроюються за допомогою зручного поворотного селектора управління. Менеджер налаштувань EPM 3 дозволяє зберігати призначені для користувача настройки для конкретних проектів.
З платформи оператора відкривається огляд на 360 градусів навколо асфальтоукладача, охоплює бункер, лоток шнека і плиту, так що оператор може легко контролювати запас і подачу матеріалу. Збільшене скління з передньої сторони платформи додатково покращує видимість.
Система дозволяє відстежувати температуру асфальтної суміші, якість ущільнення, в режимі он-лайн робити термальну карту для контролю якості укладання - передає SpecMachinery.com.ua.
Власники машин можуть дистанційно відстежувати їх стан за допомогою системи CareTrack. Ця телематична система формує докладні звіти про місцезнаходження, використання продуктивність, витраті палива і інші характеристики машин.
За допомогою діагностичного програмного забезпечення MATRIS дилери Volvo можуть аналізувати експлуатаційні дані машини. Система відстежує експлуатацію машини і виявляє можливі області для поліпшень, що дозволяє поліпшити економічні показники і знизити знос техніки.
І це - ще далеко не повний перелік «електронних» можливостей машин.
Завдяки високому крутному моменту на низьких оборотах, двигун Volvo добре узгоджується з гідравлічною системою, забезпечуючи потужність, продуктивність і паливну ефективність. Передбачений в системі адаптивний екорежим автоматично регулює потужність двигуна в залежності від умов роботи. Ця функція, включена за замовчуванням, дозволяє знизити витрату палива на величину до 30%.
Для комфорту оператора навіс має вбудовану звукоізоляцію, а автоматичне натяжіння гусениць знижує вібрації, забезпечуючи плавність ходу.
Як розповіли кореспондентам SpecMachinery.com.ua в компанії Volvo Construction Equipment, перша така машина вже доставлена в Україну, і на ній проводиться навчання. В даний час проводяться переговори з великими гравцями, і вже в цьому році компанія планує реалізувати кілька таких високотехнологічних машин.