Понеділок, 15 липня 2024 12:04

Комунальники Херсону отримали сучасний навантажувач Toyota

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, за «Програмою екстреного відновлення» громада міста отримала щогловий навантажувач Toyota Tonero 35, який для обласного центру придбав уряд Японії.

Вилковий навантажувач Toyota Tonero 35 адресно відправлено в автопарк міського комунального підприємства "Херсонтеплоенерго", на об’єктах якого такій техніці робота є цілий рік.

Особливого значення навантажувач набуває під час аварійно-відновлювальних робіт, на розвантажувальних та навантажувальних операціях.

Привабливість Toyota Tonero в тому, що це багатофункціональна машина, хоча основним робочим атрибутом тут є вила на вертикальній щоглі з механізмом зміни кута нахилу.

Відгуки про цю машину доволі позитивні не тільки від українських користувачів, але й світових. І це не дивно.

За підсумками минулого року складська техніка Toyota, до сегмента якої належать і серія Tonero, мала найкращі показники продажу – 16 549 одиниць, а це майже 30-процентна доля (29,7%) у світовій ринковій ніші.

Найближчий конкурент Kion Group (Німеччина) продав удвічі менше - 7 356 одиниць складської техніки, що у світовому в обсязі дає ринкову частку в 13,22%.

Можна ствердно казати, що Херсону з отриманням Toyota Tonero 35, яка має вантажність 3,5 тони та операційну висоту 7 метрів, пофортунило. Пощастить і оператору, який буде працювати на цій машині, оскільки навантажувач з вертикальною щоглою типу Duplex має гриф SAS.

SAS – це система активної стабілізації, що в режимі реального часу контролює всі процеси навантажувача і стабілізує його роботу в екстрених ситуаціях, якщо це може привести до нестійкості техніки або вантажу.

Система має шість основних функцій, що забезпечують поліпшену продуктивність, оскільки висока стабільність, контроль щогли й вил призводять до більш ефективної роботи.

Кожна функція відповідає за конкретну частину навантажувача, але всі разом вони роблять техніку Тойота найбезпечнішою і комфортнішою для роботи в будь-яких умовах. Скажімо, функція захисту від перекидання на поворотах спрацьовує у випадках, коли у повороті навантажувач починає втрачати стійкість.

Задня вісь при цьому автоматично блокується, що дозволяє збільшити стійкість навантажувача і знизити ризик бічного перекидання.

Якщо SAS вважає, що швидкість руху занадто висока і може негативно вплинути на стабільність роботи, вона автоматично уповільнює навантажувач. Подібним чином діє контролер щогли та вил, коли система контролює висоту, навантаження і положення щогли.

А ще є функція автоматичного обмеження кута щогли та регулювання швидкості її нахилу, управління вирівнюванням вил, активний синхронізатор рульового управління. Все це разом узяте зводить до мінімуму ймовірність появи аварійних ситуацій з загрозою для оператора, вантажу або навантажувача.

Техніку навантажувального сегменту Херсон отримував і раніше. Скажімо, у травні сюди для відновлення об'єктів критичної інфраструктури, які зазнали пошкоджень внаслідок воєнних дій, прийшов фронтальний навантажувач KIMA K1600.

Цю машину громаді передано в рамках Проєкту міжнародної технічної допомоги "Підтримка реформи децентралізації в Україні", що фінансується Європейським Союзом та Урядом Федеративної Республіки Німеччина через Федеральне Міністерство економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, загалом комунальний автопарк Херсонщини вже поповнився двадцятьма п'ятьма навантажувачами, які передано в громади області.




Інформація: