Середа, 21 жовтня 2020 13:16

Hyundai розповів про свої плани щодо водневих машин

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, корейський виробник озвучив міжнародну стратегію просування водневих моделей.

На початку жовтня Hyundai повідомив про передачу клієнтам в Швейцарії перших семи одиниць вантажівки XCIENT на паливних елементах, які китайський виробник почав поставляти в Європу і тестувати в польових умовах. А 16 жовтня на спеціальному онлайн-заході Hyundai розкрив свою міжнародну стратегію продажів вантажівок на паливних елементах в Північній Америці, Європі та Китаї.

Представляючи свою міжнародну стратегію продажів вантажівок на водневих паливних елементах, Саехун Кім, старший віце-президент, який очолює Центр паливних елементів, послався на водневу політику ЄС і каліфорнійське правило передових чистих вантажівок. Він зазначив, що Корея йде одним шляхом зі стратегіями урядів щодо використання можливостей, що надаються воднем, як в енергетичному, так і в транспортному секторах, а також в інших областях. Г-н Саехун Кім підкреслив, що технологія водневих паливних елементів має явну перевагу в важких і далекомагістральних перевезеннях. Він також сказав, що потрібно переосмислити все, що в цьому світі залежить від викопного палива, і це включає в себе все, від чого залежить Індустрія 4.0 і майбутнє промислової революції. Крім того, він зазначив, що перспектива водню є ще більш реальною, оскільки до 2030 року ціна на водень, як очікується, знизиться приблизно до 4 доларів за кілограм і з часом ще зменшиться, а також що, вантажівки на водневих паливних елементах ні в чому не поступатимуться вантажівкам, які працюють на двигунах внутрішнього згоряння.

У свою чергу, Чхоль Лі, виконавчий віце-президент Hyundai Fuel Cell Business Division представив ширші стратегії бізнесу вантажівок на водневих паливних елементах для Європи, Північної Америки та Китаю. Для більш широкого плану водневої дорожньої карти Європи він повторив знайомі плани 1600 вантажівок з паливними елементами, які повинні бути на дорозі до 2025 року.

Працюючи в тісній співпраці з Hyundai Hydrogen Mobility, він згадав, що крім тягача Xcient в розробці знаходяться вантажівки 4×2 та 6×2, які можуть покрити значну частину важких перевезень в Європі. Він сказав, що Hyundai хоче декарбонізувати весь водневий ланцюжок створення вартості, для чого, за його словами, Hyundai сформує глобальні партнерські відносини з енергетикою для виробництва і використання зеленого водню на основі вітрових і гідроенергетичних джерел по всьому регіону. Це дозволить до 2030 року експлуатувати в Європі більше 25 000 вантажівок Hyundai на водневих паливних елементах.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: