П'ятниця, 22 травня 2020 10:24

Mercedes-Benz почав дослідну експлуатацію електрофургонів eSprinter

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, перші машини передали замовнику в оренду на три роки.

Перша партія серійних малотоннажних електрофургонів Mercedes-Benz eSprinter передана в дослідну комерційну експлуатацію. Як оголосив автоконцерн Daimler AG, німецька логістична компанія Hermes буде використовувати їх для вантажних перевезень в Гамбурзі. Перші 15 eSprinter передані 19 травня замовнику в оренду на 36 місяців.

Поставлені Hermes електрофургони eSprinter зроблені на заводі в Дюссельдорфі. Вони мають загальну максимально допустиму масу 3,5 т і максимальне корисне навантаження 0,9 т. Автомобілі оснащені електродвигуном потужністю 116 к. с. (крутний момент - до 300 Н⋅м) і акумулятором ємністю 47 кВт⋅год. Внутрішній об'єм завантаження - 11 м³, дальність ходу на одному заряді - до 168 км. Вбудована функція прискореної підзарядки дозволяє зарядити акумулятор на 80% за 25 хв.

«eSprinter може бути налаштований спеціально під потреби клієнтів - в залежності від їх пріоритету: велика дальність маршруту або більш високе корисне навантаження», - зазначив представник автовиробника.

Комерційну сторону угоди виробник не розкриває. Передана техніка буде обслуговуватися на умовах пакету сервісних послуг ServiceCare. «Це включає в себе весь ремонт і технічне обслуговування, в тому числі заміну зношених деталей, а також забезпечує цілодобове обслуговування в мережі продажів і обслуговування Mercedes-Benz», - прокоментував представник Daimler.

Hermes задіє нову техніку для доставки до дверей. Логістичний оператор тісно співпрацює з Mercedes-Benz Vans з 2017 року, коли компанія почала використовувати в своїй роботі іншу модель електричного фургона даної марки - eVito.

За словами операційного директора Hermes Марко Шлютера, компанія має намір активно використовувати електрофургони eSprinter в своїй роботі. «У 2020 році ми виведемо на дороги ще більшу кількість електрофургонов - вже в інших регіонах Німеччини», - анонсував він.

Daimler AG в останні роки веде активні розробки в області комерційного електротранспорту. Так, наприклад, в даний час концерн продовжує дослідне тестування електротягача eActros. Планується, що він буде запущений в серійне виробництво в 2021 році.

У минулому січні виробник анонсував початок випробувань ще однієї електровантажівки. Вантажний підрозділ Mercedes-Benz Trucks планує почати в наступному році клієнтські випробування експериментальної моделі eEconic. Створена на базі тягача eActros вантажівка з колісною формулою 6×2 призначатиметься для муніципальних потреб. Запуск серійного виробництва eEconic намічений на 2022 рік.

В Україні комерційну техніку Mercedes-Benz представляє ПрАТ «АТП «Атлант», офіційний дилер Daimler AG.



  • Підпишіться на новини спецтехніки:

    Будь в курсі! Підпишись на e-mail розсилку новин

    Продаж спецтехніки:

    Буровая установка БГМ 1 на базе Зила 157 с конверсии
    (СПЕЦТЕХНІКА / Буріння)

    Буровая установка БГМ 1 на базе Зила 157 с конверсии

    Ifa w50
    (ВАНТАЖІВКИ / Самоскид)

    Ifa w50

    SDLG LG956L
    (СПЕЦТЕХНІКА / Навантажувач)

    SDLG LG956L

    Ямобур БКМ-420х2.5
    (СПЕЦТЕХНІКА / Буріння)

    Ямобур БКМ-420х2.5