Неділя, 17 травня 2020 12:29

МАЗ представив свій перший електричний автобус

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, новинка може проїхати до 300 км на одному заряді.

Мінський автозавод випустив свій перший електробус. Новинка відноситься до автобусів останнього покоління і здатна без підзарядки проїхати великі міста уздовж і поперек.

МАЗ 303Е10 став першим низькопідлоговим електробусом. У рух його приводять акумуляторні батареї з високою ємністю - 412 А•ч - і тривалим терміном служби. Запас ходу автобуса - до 300 км.

Панорамного скління стало ще більше - майже на третину. Каркас виготовлений з труб стійкої до корозії сталі зі спецпрофілів для більшої несучої здатності. Панелі з алюмінію і пластика також невибагливі, що дозволить уникнути серйозного ремонту. Силова установка розміщена над ними, щоб звести до мінімуму шуми і вібрації.

Електричний МАЗ використовує німецький електродвигун ZF CeTrax потужністю 300 кВт. Електробус перевершує багато аналогів по динаміці розгону, запасу ходу і середній витраті електроенергії. Батареї-накопичувачі заряджаються від автономного трансформатора в 380 вольт або на спеціально обладнаних станціях з роз'ємом CCS2 Combo. При максимальному струмі на це потрібно до чотирьох годин.

Габарити електробуса адаптували під міське середовище. Довжина - 12,43 м, ширина - 2,55 м, а висота - 3,3 м. У салоні з комфортом розміщується понад 70 пасажирів, з них 30 - на сидіннях. Ще 14 місць передбачено у безбар'єрній зоні.

Салон сучасний - з теплими кнопками, безконтактною системою протизащемлення і висувною аппареллю для людей на інвалідних візках. Всі ряди сидінь оснащені USB-портами, щоб пасажири могли зарядити в дорозі смартфони і планшети.

Важлива деталь: в електробусі реалізовано електричне опалення, що робить його повністю екологічним. Кондиціонер працює як на обігрів, так і на охолодження.

Водійське місце обладнане цифровою панеллю приладів. На екрані видно кожну деталь, включаючи дані з датчиків дощу, світла, систем безпеки ECAS і EBS. Електронне керування забезпечує автоматичну діагностику всіх бортових систем.

Всі конструкції по максимуму уніфікували зі звичними автобусами. Це стосується передньої осі з незалежною підвіскою, ведучого моста, інших агрегатів і вузлів. Зроблено це не випадково: таким чином перевізники зможуть одночасно обслуговувати електробуси і дизельні автобуси.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: