Четвер, 25 липня 2019 18:25

MAN розповів про свої найближчі новинки

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, дебют нових моделей MAN та Neoplan відбудеться на виставці Busworld 2019.

В рамках виставки Busworld Europe 2019, яка пройде в Брюсселі, відбудеться прем’єра автобусів Lion’s City 19, Lion’s Intercity з двигуном D15, а також мікроавтобусів eTGE Combi та TGE City.

Лінійку міських автобусів німецької марки поповнить модель Lion’s City 19 EfficientHybrid. Тривісний автобус довжиною 18,75 м має 38 посадочних місць – на чотири крісла більше, ніж в Lions City 18 в порівнянної конфігурації. Машина оснащена 9,0-літровим дизелем D1556 LOH потужністю 360 к.с. з системою «Старт-Стоп». Мотор відповідає екологічним нормам Euro 6d, які набирають чинності 1 вересня 2019 року.

Крім того, на Busworld 2019 MAN вперше представить міжміський автобус Lion's Intercity з тим же двигуном D1556 LOH в трьох варіантах потужності: 280, 330 і 360 к.с. Мотор може агрегатуватися з автоматизованою 12-ступінчастою коробкою передач MAN TipMatic Coach нового покоління – в такому варіанті силового агрегату автобус стане доступний для замовлення з весни 2020 року.

На нинішній виставці Busworld німці покажуть також дві нові моделі мікроавтобусів: електричний eTGE Combi та TGE City з традиційним ДВС.

Новий eTGE Combi побудований на основі електричного фургона eTGE і розрахований на перевезення до восьми пасажирів. У подібній конфігурації автомобіль, як заявляє виробник, підходить для «міського руху в зонах з обмеженням викиду шкідливих речовин, а також в житлових районах і на території санаторіїв та клінік, де приділяється особлива увага низькому рівню шуму». Акумулятори розміщуються під піднятою підлогою мікроавтобуса; заявлений запас ходу на повній зарядці складає до 173 кілометрів на циклі NEDC або 114 кілометрів на циклі WLTP.

Ще однією новинкою від MAN стане мікроавтобус TGE City, що також створювався на базі комерційного автомобіля TGE. В основу автомобіля лягла низькопідлогова платформа, що дозволяє гнучко розміщувати в салоні складні сидіння, інвалідні та дитячі коляски, а також стаціонарні сидіння або організовувати стоячі місця. Задня частина салону машини трохи піднята – в ній розміщуються додаткові посадочні місця.

Великі бічні вікна мікроавтобуса забезпечують практично «панорамний» огляд для пасажирів. В якості додаткової опції доступні монітори із зазначенням маршруту на передньому і бічному склі, камера заднього виду і вмонтована в дах система кондиціонування.

Підпишіться на новини спецтехніки: