Понеділок, 10 жовтня 2022 11:59

Електровантажівки не такі вигідні в обслуговуванні, як вважалося раніше

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вимоги до технічного обслуговування електричної вантажівки набагато вищі, ніж передбачалося раніше.

Згідно з останніми даними, в даний час акумуляторні вантажні машини проводять у майстернях вдвічі більше часу від початкових розрахунків. Про це свідчать результати дослідження, проведеного нідерландською торговою асоціацією BOVAG.

Згідно з новим оглядом BOVAG Truck Onderzoek 2022 про вплив електрифікації на післяпродажне обслуговування, вимоги до технічного обслуговування електричної вантажівки приблизно на 35% нижчі, ніж у дизельного автомобіля.

В аналогічному порівняльному дослідженні, проведеному у 2019 році, автори припустили, що цей показник буде в межах 65%.

Коригування було здійснено після того, як BOVAG отримав дані експлуатації електричних вантажівок та автобусів, яких у Нідерландах стає дедалі більше. В даний час в країні зареєстровано близько 300 електровантажівок і функціонує великий парк електробусів, які дають гарне уявлення про потреби обслуговування.

«Виявляється, перше покоління електричних вантажівок та автобусів, як і раніше, створює проблеми з точки зору якості, тому над цими транспортними засобами ведеться відносно багато роботи.

У поєднанні з очікуваним зростанням парку вантажних автомобілів це гарантує подальше збільшення кількості робочих годин [загального часу обслуговування] у 2023 та 2024 роках.

За нинішньої нестачі кваліфікованого технічного персоналу компаніям, які займаються обслуговуванням вантажівок, буде складно виконати всю роботу в найближчі роки», - йдеться в повідомленні.

Нижчі витрати на технічне обслуговування порівняно з дизельними транспортними засобами часто згадуються як важливий чинник періоду окупності електровантажівки. Однак у звіті BOVAG пояснює, що вимоги до технічного обслуговування вантажних автомобілів та автобусів мають більше значення у собівартості, ніж для легкових автомобілів.

Як основні фактори називаються «відносно велика трудова складова у післяпродажних витратах і той факт, що технічне обслуговування та ремонт більш тісно пов'язані з силовим агрегатом».

При цьому в майбутньому в цих напрямках очікується значного скорочення фінансових вкладень, а перевізники повинні враховувати збільшення витрат у короткостроковій перспективі через високу ціну на запчастини для електромобілів.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, щодо перспектив електрифікації великовантажного автотранспорту BOVAG у своєму звіті вказав, що пропозиція електровантажівок швидко зростає, «але ринку потрібен час, щоб поглинути ці обсяги».




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: