Середа, 10 листопада 2021 09:47

В Фінляндії продовжують випускати самоскиди із механічною коробкою передач

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, механічні коробки передач вже давно стали рідкістю в сучасному комерційному транспорті. Однак у Європі є марка, у вантажівках якої, як і раніше, можна зустріти несинхронізовану механічну КПП.

Більшість європейських автовиробників багато років тому попрощалася із несинхронізованими коробками. Однією з головних причин були труднощі в роботі із цими трансмісіями для недосвідчених водіїв.

Але фінська компанія Sisu тут є винятком, і, як і раніше, використовує ці вузли, розуміючи їх переваги. Адже несинхронізовані КПП дуже витривалі та забезпечують виняткову довговічність у важких умовах експлуатації.

І ця якість, як виявилося, ідеально підходить для 70-тонних важковозів, що пересуваються у фінських кар'єрах та лісах. Причому вантажівки марки Sisu призначені для вузького кола спеціалізованої аудиторії, тобто для тих, хто готовий платити більше за хороший і дуже надійний транспортний засіб.

Сьогодні, купуючи новий фінський автомобіль Sisu Polar, ви можете обирати між популярною, автоматизованою трансмісією Powershift від Mercedes та механічною несинхронізованою коробкою передач від американського бренду Eaton Fuller.

Другий варіант - це 16-ступінчаста КПП Eaton Fuller RTLO 22918. І клієнти на вантажівки Sisu з «механікою», як і раніше, є.

Прикладом тут може бути випущений нещодавно самоскид для компанії Maanrakennus Oy. Він обладнаний 15,6-літровим, 580-сильним двигуном Mercedes-Benz, і вищезгаданою коробкою Eaton Fuller RTLO 22918.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, шасі має чотири осі марки Sisu, також фірмову раму, відому свою міцністю, і вузьку кабіну Mercedes Arocs з низьким дахом.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: