Важкі самоскидні причепи сьогодні виготовляються багатьма компаніями і призначені для перевезення великих обсягів сипких вантажів. Недоліком таких транспортних засобів є досить низька висота бічних стінок, що робить малопридатними для перевезення зібраного врожаю.
Моделі, що мають великий за обсягом кузов, ідеально підходять для перевезення легких сільськогосподарських вантажів, але меншою мірою використовуються в будівництві, і в комунальній сфері.
Тому Fliegl вирішив створити максимально універсальний причіп, що поєднує в собі переваги моделей з великими кузовами, і позитивні характеристики важких самоскидних платформ, що використовуються в будівництві.
Для того, щоб поєднати всі ці вимоги в одному транспортному засобі, Fliegl застосував лише високоякісні матеріали та вузли. Так, корпус напівкруглого перерізу був виготовлений із дрібнозернистої сталі марки S700MC, що забехпечує високу міцність конструкції за одночасного зниження спорядженої маси.
Кузов був змонтований на двовісному шасі з осями BPW. Повна вага трейлера складає 22 000 кг. Буксирний пристрій з гідравлічною пружиною забезпечує підвищений комфорт при водінні та зручне регулювання висоти причепа залежно від буксируючого транспортного засобу.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, завдяки збільшенню висоти бічних стінок на 500 мм, кузов причепа виріс в обсязі на 8 м3 і досяг загалом 33 м3. У цьому шасі під осями встановлені пружини, які чудово гасять вібрації та забезпечують низький центр ваги причепа Fliegl TMK 266 S Profi.