Неділя, 14 січня 2024 10:01

Український виробник готує нові моделі трамваїв та автобусів

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, корпорація «Еталон» у планах на 2024 рік заявляє про готовність до випуску нових моделей громадського транспорту.

В тому числі - трисекційного трамваю, тролейбусів з автономним ходом та частково низькопідлогових міських автобусів.

Напередодні Нового Року корпорація «Еталон», переважно відома як виробник автобусів–«маршруток», у річному звіті заявила про відновлення виробництва та про оновлення модельного ряду громадського транспорту.

Основною виробничою базою компанії слугують автоскладальні заводи у Борисполі та Чернігові, які постраждали від бойових дій та подальших російських обстрілів у 2022-2023 рр. Найбільше дісталося заводу у Чернігові.

За словами президента корпорації Володимира Бутка, вдалося стабілізувати ситуацію, відновити виробництво на більшості ділянок і навіть приступити до розробки нової техніки.

Відновлення провадиться за рахунок власних коштів, тому цей процес досить повільний. Наприклад, на заводі «Український кардан» ступінь руйнувань сягала 48%, а обсяг інвестицій, які необхідні для відновлення, тягнуть на 200 млн. грн.

До війни на чернігівських заводах працювало 1200 чоловік, тоді як зараз чисельність вже 600. Але всі ці люди отримують зарплатню, мають стабільну роботу і перспективи.

На основі вже розробленого і випущеного першого екземпляру трамваю TR3100, який перед війною проходив випробування в Одесі і поки що залишаєтсья там, триває розробка трисекційного трамваю TR5300, який має схожий дизайн.

Це частково низькопідлоговий трамвай - адже у нього високий рівень підлоги над моторними ходовими візками у першій та третій секціях, а низький - приблизно на дві третини площі салону.

У базовій версії такий трамвай має 57 сидячих місць, ще 3 відкидні місця, загальна місткість до 300 пасажирів. У салоні 6 дверей - 4 широкі двостулкові у низькопідлоговій частині та дві вузькі одностулкові спереду та позаду у високопідлоговій.

З’явилася модель тролейбусу «Е-Барвінок» Т12230 з динамічною підзарядкою і автономним ходом у 20 км та тяговим приводом виробництва компанії «Політехносервіс». Також вже проходить випробування нова модель Т12240 «Барвінок» з обладнанням «Політехносервіс».

За словами генерального директора ТОВ «Чернігівський автозавод» Олександра Верхулевського, за 2023 рік завод виготовив більше 300 автобусів. Крім шкільних моделей, підприємство також виготовляло і машини для перевезень людей з обмеженими можливостями.

На підприємстві могли би виготовити і більше, але за словами директора торговельного дому «Еталон» Вадима Шкарупіна, на ринку автобусів у 2023 році практично були відсутні комерційні клієнти. 90% всіх закупівель велися державою і саме програма «Шкільний автобус» врятувала галузь.

Лідерами ринку стали українські виробники, «Еталони» були другими (32% ринку) і фактично саме «шкільні» закупівлі автобусів за бюджетні кошти врятували галузь виробництва автобусів.

Ще один напрямок роботи корпорації – це участь у тендерах на поставку тролейбусів, які провадять європейські банки в інтересах українських міст. За словами Вадима Шкарупіна у різні періоди вже було оголошено тендерів на загальну кількість майже 230 тролейбусів, але фактично поставок ще було мало.

Крім того, «Чернігівський автозавод» розпочав програму з оновлення модельного ряду. Вже цього року замовники отримали шкільну модель А08116 з оновленим дизайном.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вже готовий експериментальний зразок міського автобусу А08621 «Мальва» з низьким входом та силовим агрегатом Ashok Leyland розташованим позаду.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: